Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Turken ervaren meer discriminatie in Antwerpen dan Brussel, Marokkanen overal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226301)

IJsboer 1 december 2015 11:32

Turken ervaren meer discriminatie in Antwerpen dan Brussel, Marokkanen overal

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

Wat vindt u hiervan? Ik vind het een zeer eng (in de betekenis van beperkt) onderzoek! Men zou bijvoorbeeld ook de 2de generatie Chinezen, Japanners en Koreanen moeten ondervragen.

Zo kunnen we misschien een conclusie trekken of het aan de Belg ligt of de Marokkaan/Turk dat die al dan niet gediscrimineerd voelt.

Het is ook letterlijk wat er staat: Ze voelen discriminatie. Dat wil niet zeggen dat die er is...

Anselmo 1 december 2015 11:42

En toch blijft men van overal buiten Europa in dit land toestromen.
Begrijpe wie begrijpen kan.

Universalia 1 december 2015 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7914395)
En toch blijft men van overal buiten Europa in dit land toestromen.
Begrijpe wie begrijpen kan.

Misschien krijgen ze hier wel meer gedaan dan op een ander?

Nachtwinkeltjes opstarten (lees: strategische verzamelpunten opzetten)

Jobs stelen van de autochtone bevolking

Infiltreren op alle mogelijke diensten

Ellenlange lijst ... :roll:

Skobelev 1 december 2015 14:06

Zeer eng?
Ik vind het frappant dat het meestal islamieten zijn die met argwaan worden bekeken. De Chinees of Koreaan van achter de hoek zal weinig gediscrimineerd worden, niemand heeft daar een probleem mee. Islamieten daarentegen...om het even waar ze vandaan komen, altijd miserie.

Bobke 1 december 2015 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 7914384)

Wat vindt u hiervan? Ik vind het een zeer eng (in de betekenis van beperkt) onderzoek! Men zou bijvoorbeeld ook de 2de generatie Chinezen, Japanners en Koreanen moeten ondervragen.

Zo kunnen we misschien een conclusie trekken of het aan de Belg ligt of de Marokkaan/Turk dat die al dan niet gediscrimineerd voelt.

Het is ook letterlijk wat er staat: Ze voelen discriminatie. Dat wil niet zeggen dat die er is...

Waarom willen ze dan hun familie of bruid naar hier halen?

de vuile muilekoek 1 december 2015 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7914528)
Waarom willen ze dan hun familie of bruid naar hier halen?

Superieur willen doen ...tonen dat ze iets bereikt hebben...

de vuile muilekoek 1 december 2015 14:49

Bla bla bla :roll:

Zac 1 december 2015 16:35

Ach, het is toch overal hetzelfde. In de US voelen de zwarten zich gediscrimineerd. Ze vergeten er dan wel bij te vertellen dat een abnormaal hoog percentage te lui is om te werken en liever in de criminaliteit stapt. Easy money. Het is dan natuurlijk heel makkelijk om te roepen dat men gediscrimineerd wordt. Zo hoef je niet langer je best te doen. Het heeft toch geen zin, want men wordt gediscrimineerd.

Doe verdomme je stinkende best, elke dag opnieuw en je komt er. Ongeacht je huidskleur.
Opgeven en in de slachtofferrol kruipen is natuurlijk veel makkelijker.

alberto 1 december 2015 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 7914384)

Steeds weer hetzelfde liedje, is ondertussen afgezaagd.

Universalia 1 december 2015 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7914519)
Zeer eng?
Ik vind het frappant dat het meestal islamieten zijn die met argwaan worden bekeken. De Chinees of Koreaan van achter de hoek zal weinig gediscrimineerd worden, niemand heeft daar een probleem mee. Islamieten daarentegen...om het even waar ze vandaan komen, altijd miserie.

Die mensen gedragen zich misschien zoals het hoort en dringen geen geloof op en beginnen geen eisen te stellen of proberen het land niet over te nemen (of overhoop te zetten)?

Ik kan mij vergissen ... :-D

Zac 1 december 2015 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7914519)
Zeer eng?

Vervang 'Islamieten' maar gerust door 'Arabieren'. Dan zit je iets dichter bij de waarheid. Ik weet niet wat het is met dit volkje, maar ze zijn bijzonder oorlogszuchtig. Het zal iets genetisch zijn, want ik denk niet dat ze een slechter leven hebben dan pakweg de gemiddelde Indiër, Chinees, Afrikaan of zuid-amerikaan.

Skobelev 1 december 2015 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zac (Bericht 7914677)
Vervang 'Islamieten' maar gerust door 'Arabieren'. Dan zit je iets dichter bij de waarheid. Ik weet niet wat het is met dit volkje, maar ze zijn bijzonder oorlogszuchtig. Het zal iets genetisch zijn, want ik denk niet dat ze een slechter leven hebben dan pakweg de gemiddelde Indiër, Chinees, Afrikaan of zuid-amerikaan.

Vervangen? Waarom? Noem me eens een paar landen ter wereld waar de islamieten aanwezig zijn en voor geen miserie zorgen tov de niet islamieten? Ze maken verdorie onder elkaar nog dagelijks ambras.

Drukazz 1 december 2015 17:56

Vreemde uitslag toch wel aangezien er amper nog wittekes in Brussel wonen behalve wat idealisten en marxisten en ander volk waar ge niet mee gezien wilt worden.

De conclusie die het establishment zal trekken, spreekt vanzelf: "te veel racisme in Antwerpen? méér massa-immigratie en méér islamisering graag!" Den witte mens is racist. Zorg ervoor dat de witte mens uitsterft en ge krijgt een super de luxe fantastische antiracistische en superdiverse samenleving.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be