Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verkiezingen Vlaams en federaal parlement (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226352)

Leica 2 december 2015 14:15

Verkiezingen Vlaams en federaal parlement

Zal uw stem voor het Vlaams parlement/ Europees parlement en federaal er anders uit zien na de gebeurtenissen van het afgelopen jaar?
Laat u zich beïnvloeden door de gebeurtenissen in Verviers, de aanslagen in Parijs, de terreurdreiging in ons land?
Ik zal hoe dan ook niet meer op dezelfde partij stemmen als bij de laatste verkiezingen.
Ik ben benieuwd naar jullie intenties.

fallen_angel 2 december 2015 14:37

zeker, maar dat stond al vast toen de moslimport begon.

Leica 2 december 2015 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 7915598)

Mag ik ook weten op welke partij u zal stemmen?

fallen_angel 2 december 2015 15:05

Neen, omdat ik het zelf nog niet niet weet.

Wel wie het niet wordt:
- PVDA
- GROEN
- SPA
- CDV
- OVLD
- NVA
- VB

Oei, er schiet precies niet veel meer over.

En op wie gaat u NIET stemmen?

DucDEnghien 2 december 2015 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7915575)
Zal uw stem voor het Vlaams parlement/ Europees parlement en federaal er anders uit zien na de gebeurtenissen van het afgelopen jaar?
Laat u zich beïnvloeden door de gebeurtenissen in Verviers, de aanslagen in Parijs, de terreurdreiging in ons land?
Ik zal hoe dan ook niet meer op dezelfde partij stemmen als bij de laatste verkiezingen.

Ik word door niets of niemand beïnvloed.

Zeus 2 december 2015 16:01

Van zodra een partij pleit voor meer dataretentie, verzameling van biometrische gegevens, versoepeling van de BOM-wet en de wet op de voorlopige hechtenis, inzet van militairen voor politionele taken en/of ander autoritair geneuzel, is ze mijn stem kwijt.

Pandareus 2 december 2015 16:16

Dat zal mijn stemgedrag totaal niet beïnvloeden.

Bad Attila 2 december 2015 16:39

Waarom zou mijn stemgedrag veranderen?

Leica 2 december 2015 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 7915620)
Neen, omdat ik het zelf nog niet niet weet.

Wel wie het niet wordt:
- PVDA
- GROEN
- SPA
- CDV
- OVLD
- NVA
- VB

Oei, er schiet precies niet veel meer over.

En op wie gaat u NIET stemmen?

Dezelfde partijen waarop u niet zal stemmen met hoogstwaarschijnlijk VB als uitzondering. Ik moet me echter nog eens grondig verdiepen in hun partijprogramma.

de vuile muilekoek 2 december 2015 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7915607)
Mag ik ook weten op welke partij u zal stemmen?

Op Vlaams Belang .8-) hupla!

de vuile muilekoek 2 december 2015 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7915705)
Dezelfde partijen waarop u niet zal stemmen met hoogstwaarschijnlijk VB als uitzondering. Ik moet me echter nog eens grondig verdiepen in hun partijprogramma.

Het VB heeft nog Leuk de tijd om een mooi deftig redelijk programma samen te steken , ook met nieuwe jonge mensen , de toekomst ziet er roze uit...8-) hupla!

de vuile muilekoek 2 december 2015 17:02

Opfrissen die ouwe koehandel ! 8-) hupla!

TV-verslaafde 2 december 2015 17:08

Ik wil niet meer stemmen op een partij. Ik wil stemmen op een individu die mijn ideeën het best vertegenwoordigen. De politieke partijen mogen van mij de vuilbak in. Ik kies een persoon zonder enige politieke propaganda. Ik kies wel iemand en ik overtuig hem om mij te representeren in het parlement. Niet het omgekeerde waarbij die schooiers van politici komen bedelen voor een stemmetje.

de vuile muilekoek 2 december 2015 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7915726)
Ik wil niet meer stemmen op een partij. Ik wil stemmen op een individu die mijn ideeën het best vertegenwoordigen. De politieke partijen mogen van mij de vuilbak in. Ik kies een persoon zonder enige politieke propaganda. Ik kies wel iemand en ik overtuig hem om mij te representeren in het parlement. Niet het omgekeerde waarbij die schooiers van politici komen bedelen voor een stemmetje.

Zeer wijs.8-)

robert t 2 december 2015 17:47

Citaat:

Bij leven en welzijn (ik ben niet van de jongste) zal ik stemmen op een Vlaams-nationale partij. Waarom? Omdat de andere niet deugen.

Eduard Khil 2 december 2015 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 7915598)

dus voor de "moslimimport" begon stond het al vast dat u uw stemgedrag zou veranderen?

Sukkelaar 3 december 2015 08:28

Citaat:

Neen.

Sukkelaar 3 december 2015 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7915705)

Zeker doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be