![]() |
NV-A verklaart oorlog aan bedrijfsleiders!
Een crimineel heeft rechten.....een bedrijfleider niet.
Als belastingcontroleurs binnenvallen bij bedrijven, zal niemand hen nog mogen tegenhouden om de bedrijfslokalen en de computers te doorzoeken. Dat kondigt financieminister Johan Van Overtveldt (N-VA) aan. http://www.tijd.be/politiek_economie...06316-4002.art |
Citaat:
Van op de parking? |
Citaat:
|
nva belastingscontrole
'Te zwak past ons imago niet, dus doen we het maar te hard. Kan ons dat schelen...'
|
Citaat:
|
Ik snap het al.
Crombez verklaarde niemand de oorlog want hij was geen N-VA-er. :rofl: |
Stel u voor, bedrijven die gecontroleerd worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat de bedrijven gecontroleerd worden? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol: |
Citaat:
... waarom sleur je hier de vakbonden bij? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom ik er de vakbonden bij sleur? Omdat jij "oorlog" riep, tiens. Wie is in de regel bereid om oorlog te voeren voor de belangen van het proletariaat? Ik lach me rot omdat het de bedrijven zijn die gecontroleerd zullen worden. Daar voeren de vakbonden geen oorlog voor. :lol: Jullie beseffen zo te zien zélf niet wat een vreemde vogels jullie zijn. Als de regering "de rijkjes" niet aanpakt klagen en zagen jullie. En als ze hen wél aanpakt ook. :lol: Maar ik begrijp het, hoor. Het zijn niet de rooien die het voor het zeggen hebben, hé? |
Citaat:
|
Dat deden ze tot op heden toch ook? meestal dan nog een jong ventje dat zijn pluimen nog moest verdienen en groen van jalouzie rondkeek om enkel en alleen te zien wat hij niet had , zodat hij heel streng moest zijn. Hoe je eraan kwam speelde helemaal geen rol , jij had meer dan hijzelf dus was het niet eerlijk......en moest je afdokken;
|
Wees maar heel zeker dat kleine en grote bedrijven hun boeltje wel eens zouden kunnen pakken en onmiddellijk vertrekken! Je zou moeten dom zijn om het niet te doen met een dergelijk vijandelijk klimaat! Aandelenwinsten worden uit de wind gehouden maar belastingen en taksen zijn veel te hoog. Pµµerfect scenario om je bedrijf in Cyprus in te schrijven en zelf in België te blijven wonen. Als je nu nog eens buitensporige maatregelen wil nemen om toch maar buikvoelers achter je te scharen, dat weet ik echt nog niet...
|
Citaat:
Enige opwerping? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het in feite raar dat men zomaar een bedrijf mag binnenvallen zonder gerechterlijk bevel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be