![]() |
Minions vervangen Zwarte Piet
Gespannen sfeer bij Utrechtse school met Minions op Sintfeest
![]() Minion : a person who is not important and has to do what an another person of higher rank orders them to do ... een slaaf , een lijfeigene dus , ... zijn er zwarte minions ? |
Beseffen bij onze bovenburen eigenlijk al dat Minions in de film steeds op zoek gaan naar de ultieme slechterik om te dienen?
|
Citaat:
|
De Nederlanders kruipen en kronkelen in het stof en vuil om toch maar politiek correct te zijn, en de geïmporteerde onverdraagzaamheid ten dienste te zijn.
|
Citaat:
|
Geef mij maar Mignonnettes...van Kotte Door.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga vandaag de sint zijn en mijn pieten zijn zwart. Ook door Nederlanders georganiseerd grotendeels.
|
Nederlanders zijn karikaturen van zichzelf geworden.
Gisteren hun debat hier over met een homo met witte bril en aidsvirus achtig uiterlijk. Een Antilliaanse met bijna blote tetten. Een conchita wurst achtig persoon met ook een sinterklaas mening. En Ad Visser die er steeds lelijker op geworden is. En dezen zetten de puntjes op de I ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Krampachtig proberen om politiek correct te blijven en dan zo ongelooflijk hard uit de bocht gaan...
Dit moeten wel Hollanders zijn. :cheer: Sinterklaas, de Ultieme Slechterik :cheer: |
RTL haalt de gekleurde pieten van het scherm: Zwarte Piet blijft zwart :cheer:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2..._Pieten__.html |
Citaat:
Echter als er iets is waar Nederlanders zich tegen verzetten, is het aantasten van de Sinterklaastraditie. |
1 Bijlage(n)
Mijn zwarte pieten. Ben ik nu ook een racist?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be