Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vreemdelingenzaken registreert duizend asielzoekers op vier dagen tijd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226441)

Universalia 4 december 2015 17:30

Vreemdelingenzaken registreert duizend asielzoekers op vier dagen tijd

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Sinds 1 december heeft de Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ) 1.046 asielzoekers geregistreerd.
Ik kan mij niet van de indruk ontmaken bij het lezen van het krantenartikel dat ze er nog prat op gaat dat ze er zoveel registreerden. :roll:

Ze moeten die allemaal de deur wijzen, kunnen hier niets komen doen.

Onder het mom 'oorlogsvluchteling' een slim opgezette invasie op de EU is dat niets anders.

Blijkbaar begrijpen er velen dat nog steeds niet. 8O

Veel succes gewenst voor de 'toekomstige' wereld waar uw kinderen en kleinkinderen in zullen moeten leven met al die valschaards.

Regelrechte schande die de EU zomaar laten overspoelen.

vrijzinnige 5 december 2015 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7917981)
Bron

Detail tekst:

Ik kan mij niet van de indruk ontmaken bij het lezen van het krantenartikel dat ze er nog prat op gaat dat ze er zoveel registreerden. :roll:

Onder het mom 'oorlogsvluchteling' een slim opgezette invasie op de EU is dat niets anders.

Veel succes gewenst voor de 'toekomstige' wereld waar uw kinderen en kleinkinderen in zullen moeten leven met al die valschaards.

"Ze moeten die allemaal de deur wijzen, kunnen hier niets komen doen."

Wie is "ZE" ????????

Universalia 5 december 2015 12:18

'Ze' zij die er met bezig zijn om ze maar te blijven binnenhalen misschien?

Ok, ok men moet in 'kaart' brengen wat men allemaal continue ligt binnen te halen anders kan je er helemaal niet meer aan uit. Of dat uiteindelijk enig nu heeft, geen idee van. 8O

Titel van het draadje was:
Citaat:

Vreemdelingenzaken registreert duizend asielzoekers op vier dagen tijd

vrijzinnige 5 december 2015 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7918722)
'Ze' zij die er met bezig zijn om ze maar te blijven binnenhalen misschien?

Ok, ok men moet in 'kaart' brengen wat men allemaal continue ligt binnen te halen anders kan je er helemaal niet meer aan uit. Of dat uiteindelijk enig nu heeft, geen idee van. 8O

Titel van het draadje was:

" zij die er met bezig zijn om ze maar te blijven binnenhalen misschien?"

Is je antwoord dan: de sossen Theo Francken, Jan Jambon en Bart De Wever :-)

Lukkas 5 december 2015 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7918781)
" zij die er met bezig zijn om ze maar te blijven binnenhalen misschien?"

Is je antwoord dan: de sossen Theo Francken, Jan Jambon en Bart De Wever :-)

U vergeet nog altijd dat Europa een politiek correcte burcht is. Zij proberen nu de Oost-Europese landen te chanteren opdat die in het gareel zullen lopen inzake het vluchtelingenbeleid. Zegt toch genoeg, niet?

vrijzinnige 5 december 2015 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7918838)
U vergeet nog altijd dat Europa een politiek correcte burcht is. Zij proberen nu de Oost-Europese landen te chanteren opdat die in het gareel zullen lopen inzake het vluchtelingenbeleid. Zegt toch genoeg, niet?

Wie of wat kan de Belgische NIET correcte politieke partijen er van weerhouden om die steun aan Europa op te blazen ?
Of is Europa voor die NIET politiek correcte partij een doekje tegen het bloeden, waar te pas en te onpas naar kan teruggegrepen worden als er kritische woorden in "eigen land" te horen zijn ?

TV-verslaafde 5 december 2015 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7918879)
Wie of wat kan de Belgische NIET correcte politieke partijen er van weerhouden om die steun aan Europa op te blazen ?
Of is Europa voor die NIET politiek correcte partij een doekje tegen het bloeden, waar te pas en te onpas naar kan teruggegrepen worden als er kritische woorden in "eigen land" te horen zijn ?

Dat politiek correcte gedoe zorgt ervoor dat wie niet politiek correct is altijd beschreven wordt als een fascist, nazi, racist. Wie is hier eigenlijk de fascist tegenwoordig? De politiek correcten; dat zijn de nieuwe fascisten.

thefishdoesntthink 5 december 2015 15:38

Beste Universalia,
gelukkig dat we niet een totalitaire samenleving leven of deze hele samenleving zou ten onder gaan aan de propaganda waar u in gelooft.
Misschien even dit lezen en dan terugkomen.
De vluchtelingenstroom neerzetten als een rattenplaag is een gevaarlijke stap richting genocide
http://www.vice.com/nl/read/de-manie...urce=vicefbned

TV-verslaafde 5 december 2015 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 7918943)
Beste Universalia,
gelukkig dat we niet een totalitaire samenleving leven of deze hele samenleving zou ten onder gaan aan de propaganda waar u in gelooft.
De vluchtelingenstroom neerzetten als een rattenplaag is een gevaarlijke stap richting genocide

Deportatie is geen genocide. Dus dat is een reële/redelijke optie.

vrijzinnige 5 december 2015 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7918914)
Dat politiek correcte gedoe zorgt ervoor dat wie niet politiek correct is altijd beschreven wordt als een fascist, nazi, racist. Wie is hier eigenlijk de fascist tegenwoordig? De politiek correcten; dat zijn de nieuwe fascisten.

Om dit alles duidelijker te maken noem je best de politieke partijen bij naam, want.....dit forum zou nog kunnen denken dat jij de NVA als politiek correct gaat beschouwen !

Drukazz 5 december 2015 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7918950)

Remigratie vind ik een mooier woord.

de vuile muilekoek 5 december 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 7918943)
Beste Universalia,
Citaat:

Marine Le Pen !!

het wekend gaat het in Frankrijk eens spannend worden.. hopelijk wint dat mens nu eens het zou eens tijd worden voor wat actie in Europa !! niet iedereen is content met de gang van zaken dat moet je toch verstaan ? niet iedereen wilt of kan er zich bij neerleggen respect voor mensen die dit niet willen ,,,, mensen hebben rechten ,mensen hebben keuze,,,

de vuile muilekoek 5 december 2015 16:42

Franse wijn ,,goeie wijn,,

thefishdoesntthink 5 december 2015 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7918999)

,,,, mensen hebben rechten ,mensen hebben keuze,,,

Groot gelijk!
maar velen op dit forum geloven hier blijkbaar niet in.

de vuile muilekoek 5 december 2015 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 7919067)
Groot gelijk!
maar velen op dit forum geloven hier blijkbaar niet in.

Ben wel ne radicalen hé:roll: vergis jez nie

Universalia 5 december 2015 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7918983)

Het is en blijft dan ook een prachtig woord remigratie maar daar blijft het in de veel gevallen spijtig genoeg bij. :roll:

In een ver verleden had men daarvoor een andere 'kreet' dacht ik: Ausländer Raus! 8O

Maar zoals ik al eerder wist te schrijven is mijn denken niet je dat meer.

zonbron 6 december 2015 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7917981)
Bron

Detail tekst:

Ik heb reeds twee tafels bijgezet (in de tuin) en twee extra kalkoenen (levende) bekomen. Deze kerst zal ik me maximaal inspannen om de moslims te integreren in het grote kalkoenfeest.

zonbron 6 december 2015 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7918950)

Zolang de deportatie vlot verloopt blijft alles zeer humaan.

zonbron 6 december 2015 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7918983)

Nee. Dat doet aan grove fouten in de geschiedenis denken.

Gipsy 6 december 2015 03:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7919514)
Ik heb reeds twee tafels bijgezet (in de tuin) en twee extra kalkoenen (levende) bekomen. Deze kerst zal ik me maximaal inspannen om de moslims te integreren in het grote kalkoenfeest.

Vergeet ze niet halal te slachten en in de vulling geen varkensgehakt of cognac.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be