Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Onkelinx: "Natuurlijk is Molenbeek safe" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226467)

Universalia 5 december 2015 08:52

Onkelinx: "Natuurlijk is Molenbeek safe"

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Terreurdreiging In De Standaard bijt Laurette Onkelinx (PS) vandaag van zich af. Ze pikt het niet dat Molenbeek wordt afgeschilderd als een vuilnisbak vol jihadisten." Sharia4Belgium, dat was toch in Antwerpen, nietwaar?"
Typisch vouwe'lijk', bal snel in het andere kamp 'schotten', die van Antwerpen deze keer. :roll:

Citaat:

"Sharia4Belgium, dat was toch Antwerpen, nietwaar? Heeft er toen iemand gezegd dat we Antwerpen moesten schoonvegen?
Wel mevrouw, ik denk dat u heb liggen slapen de laatste decennia want was er geen partij die dit al jaar en dag wilde doen Antwerpen schoonvegen?

O! ja, ik vergat dat men rond die bewuste partij vrij snel een schutkring bouwde om deze mensen zo het zwijgen op te leggen, beetje zwak maar zo gaat dat nu éénmaal. :roll:

N-VA wilden eerst een zelfde koers varen in Antwerpse (het 'schoonvegen') maar ik denk dat de besturing van hun bootje stuk is want ze varen al een heel andere koers op huidig ogenblik.

Citaat:

Onkelinx: "Er is nog werk. Maar wees gerust, de Brusselse regering bereidt al een informatiecampagne voor om de troeven van Brussel in de verf zetten.
Ik ben niet zeker maar ik denk dat het rode verf zal zijn. :-D

Weg ermee met dat lawaaierige mens of zou ze fans hebben :?

de vuile muilekoek 5 december 2015 08:56

Brussel in de verf zetten ? bedoelt ze met maffia praktijken? :roll:

Bhairav 5 december 2015 08:58

Het volk vanonder de kerktoren weet dat natuurlijk allemaal beter.

Bhairav 5 december 2015 08:58

de vuile muilekoek 5 december 2015 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7918475)

Zoetje er staan overal kerktorens hé ook in Brussel:lol::lol:

De schoofzak 5 december 2015 09:06

Twijfelt er nu iemand aan ?
Molenbeek en buurten daar zijn de vervelendste van de twee toekomstige landen.

Meer dan waarschijnlijk zijn er ergere toestanden in Frankrijk; maar daar zitten dan ook nog meer moslims dan hier bij ons.

.

Bhairav 5 december 2015 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7918477)
Zoetje er staan overal kerktorens hé ook in Brussel:lol::lol:

Vind gy weer goed gezien van uzelf natuurlijk.
Mensen weten gewoon NIKS van Brussel. Punt.

de vuile muilekoek 5 december 2015 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7918488)
Citaat:

Vind gy
weer goed gezien van uzelf natuurlijk.
Mensen weten gewoon NIKS van Brussel. Punt.

Kijk peist ervan wat ge wilt maar aan uw typ gedrag moet gij nog verder Nederlandse les volgen daar in Brussel ..:lol:

Bhairav 5 december 2015 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7918491)
Kijk peist ervan wat ge wilt maar aan uw typ gedrag moet gij nog verder Nederlandse les volgen daar in Brussel ..:lol:

Even de taalfascist uithangen ter compensatie van 'n totaal gebrek aan argumentatie. Nu nog hopen dat ik daar in trap.

Another Jack 5 december 2015 09:50

Krijg ik geen sneer vanmorgen?

Leica 5 december 2015 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7918474)

Je zou beter wat minder misprijzen tonen tegenover het volk vanonder de kerktoren. Daar zitten tenminste nog mensen met gezond boerenverstand. Die mensen vanonder de kerktoren zouden, als het aan hen lag, de situatie alvast niet hebben laten escaleren tot de hedendaagse toestand.
Het was immers nodig om een cordon sanitair te leggen rond de partij die de vinger op de wonde durfde te leggen. Wat zij voorspeld hadden, komt nu uit. Hoe pijnlijk moet deze vastelling wel niet zijn voor de linkse zotten!

Another Jack 5 december 2015 10:04

Wat heeft het VB voorspeld?

Bhairav 5 december 2015 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7918548)
Je zou beter wat minder misprijzen tonen tegenover het volk vanonder de kerktoren. Daar zitten tenminste nog mensen met gezond boerenverstand. Die mensen vanonder de kerktoren zouden, als het aan hen lag, de situatie alvast niet hebben laten escaleren tot de hedendaagse toestand.
Het was immers nodig om een cordon sanitair te leggen rond de partij die de vinger op de wonde durfde te leggen. Wat zij voorspeld hadden, komt nu uit. Hoe pijnlijk moet deze vastelling wel niet zijn voor de linkse zotten!

Gezond boerenverstand? Ik mag hopen dat ik daarbij niet die anale retentie van de commentaren op HLN en andere kranten moet bij voorstellen. Irrationeel Xenofobisch gezeur is geen gezond verstand.

Bhairav 5 december 2015 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7918557)
Wat heeft het VB voorspeld?

Het zijn toch geieën...:lol::roll:

de vuile muilekoek 5 december 2015 10:09

[quote=Bhairav;7918530]Even de taalfascist uithangen ter compensatie van 'n totaal gebrek aan argumentatie.
Citaat:

Nu nog hopen dat ik daar in trap.[/
QUOTE]

Verkeerd hoor... ge intrs mij gene zak :roll:

de vuile muilekoek 5 december 2015 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cloot Sack (Bericht 7918559)
Dat mest stinkt.

Demper ?

de vuile muilekoek 5 december 2015 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7918548)
Je zou beter wat minder misprijzen tonen tegenover het volk vanonder de kerktoren. Daar zitten tenminste nog mensen met
Citaat:

gezond
boeren
Citaat:

verstand
. Die mensen vanonder de kerktoren zouden, als het aan hen lag, de situatie alvast niet hebben laten escaleren tot de hedendaagse toestand.

Laat maar dat boeren weg hoor ....;-) we zijn ook beetje geëvalueerd door de jaren heen :roll:

AnarchoChristophe 5 december 2015 10:13

Citaat:

Onkelinx: "Er is nog werk. Maar wees gerust, de Brusselse regering bereidt al een informatiecampagne voor om de troeven van Brussel in de verf zetten.
Pravda

Pandareus 5 december 2015 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7918536)
Krijg ik geen sneer vanmorgen?

Zijn carrière was wel bijzonder kort, vanmorgen.

Leica 5 december 2015 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7918561)
Gezond boerenverstand? Ik mag hopen dat ik daarbij niet die anale retentie van de commentaren op HLN en andere kranten moet bij voorstellen. Irrationeel Xenofobisch gezeur is geen gezond verstand.

Onkelinckx is pas alle zin voor realiteit verloren. Ze zouden dat mens beter interneren.
Hoe rationeel is het om vluchtelingen hier ongebreideld toe te laten in ons land?
We zitten nu al over de 30.000 vluchtelingen in de asielcentra. Recent keurde de federale regering het spreidingsplan goed waarin nog eens 5000 vluchtelingen verspreid worden over de gemeenten. De gemeenten zitten al in heel slechte papieren als het op financiën aankomt.
Is dit dan allemaal zo rationeel volgens u? Fedasil heeft al laten weten dat er zeker 50.000 extra opvangplaatsen nodig zullen zijn.
Wat ik hier schrijf is geen irrationeel xenofobisch geleuter. Dit zijn niks anders dan de feiten en de realiteit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be