Universalia |
5 december 2015 08:52 |
Onkelinx: "Natuurlijk is Molenbeek safe"
Bron
Detail tekst:
Citaat:
Terreurdreiging In De Standaard bijt Laurette Onkelinx (PS) vandaag van zich af. Ze pikt het niet dat Molenbeek wordt afgeschilderd als een vuilnisbak vol jihadisten." Sharia4Belgium, dat was toch in Antwerpen, nietwaar?"
|
Typisch vouwe 'lijk', bal snel in het andere kamp 'schotten', die van Antwerpen deze keer. :roll:
Citaat:
"Sharia4Belgium, dat was toch Antwerpen, nietwaar? Heeft er toen iemand gezegd dat we Antwerpen moesten schoonvegen?
|
Wel mevrouw, ik denk dat u heb liggen slapen de laatste decennia want was er geen partij die dit al jaar en dag wilde doen Antwerpen schoonvegen?
O! ja, ik vergat dat men rond die bewuste partij vrij snel een schutkring bouwde om deze mensen zo het zwijgen op te leggen, beetje zwak maar zo gaat dat nu éénmaal. :roll:
N-VA wilden eerst een zelfde koers varen in Antwerpse (het 'schoonvegen') maar ik denk dat de besturing van hun bootje stuk is want ze varen al een heel andere koers op huidig ogenblik.
Citaat:
Onkelinx: "Er is nog werk. Maar wees gerust, de Brusselse regering bereidt al een informatiecampagne voor om de troeven van Brussel in de verf zetten.
|
Ik ben niet zeker maar ik denk dat het rode verf zal zijn. :-D
Weg ermee met dat lawaaierige mens of zou ze fans hebben :?
|