![]() |
Is het Vlaams Belang ten dode op geschreven?
Is het Vlaams Belang ten dode op geschreven?
Bijlange niet! Als ik zie hoe het er in Frankrijk momenteel aan toe gaat, denk ik niet dat het VB ten dode opgeschreven is. Ik denk dat we gerust de lijn kunnen doortrekken naar ons land. Ook hier hebben heel wat mensen hun buik vol van de opengrenzen politiek. Eénmaal de gebakken lucht van BDW helemaal doorprikt is, staat er het VB nog een mooie toekomst te wachten. |
:oops:
Citaat:
|
Was dat cordon er niet geweest, had het er helemaal anders uit gezien voor deze partij! Dat weet je maar al te goed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wees maar zeker dat onze trado's met argusogen volgen wat er in Frankrijk gebeurt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaja, dan zou het ook beter zijn om een cordon te leggen op elke communistische partij / elke katholieke partij / elke moslimpartij want dat is ook extremistisch geleuter. Maar dan houden personen als u netjes hun bakkes of dat negeren ze gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat regionaal gebeurt, is dikwijls een graadmeter voor wat mogelijks nationaal zou kunnen gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niemand wil dat. |
Citaat:
Of lijkt dat antwoord jou te simpel? Het enige wat de trado's kunnen, is krampachtig vastklampen aan dat cordon. Te laf om met gelijke wapens te strijden! Ik ben de eerste om toe te geven dat het VB in het verleden fouten gemaakt heeft. De partij heeft echter een grondige hervorming ondergaan en kan je niet meer vergelijken met de partij van pakweg 20 jaar geleden. Ook andere politieke partijen hebben dergelijke metamorfose ondergaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be