![]() |
V(laamse) R(ode) T(elevisie) ontkent verschillen meisjes en jongens
BRON
Vanaf nu moeten jongens meer kunstschaatsen en met barbies spelen. Meisjes moeten beginnen voetballen en met auto's spelen. Conclusie: westerse mannen moeten pussies en janetten worden. En westerse vrouwen moeten manwijven worden. Wat een walgelijk volkske zijn die marxisten toch. Dit soort bullshit door de strot van onze kinderen proberen duwen. Wat voor een bende losers willen die eigenlijk kweken? |
Het is weer lang geleden dat er nog eens een draad over homophobie gestart werd.
|
Citaat:
|
We moeten natuurlijk met ons allen in een ijskoude kramp schieten, als een jongen een meisjeshobby zou verkiezen, of een meisje een jongenshobby.
Zo'n verkeerde keuze moet onmiddellijk bestreden worden. Liefst met een duiveluitdrijving. Vervolgens de jongen eens laten uitboren bij de paters; of het meisje laten behandelen door de nonnen. En de ouders in de gevangenis. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op zich vind ik een meisje dat voetbalt nog oké, alhoewel ik het mijn dochtertjes toch eerst zou proberen afraden, maar moet een overheid dat actief propaganderen zoals in dit filmpje en bv in Thuis waar ze Emma laten voetballen omdat dat zo lekker progressief is? 99% van de meisjes wil helemaal niet voetballen, 99% van de jongens heeft ook geen boodschap aan ballet en andere onzin. De overheid moet gewoon lekker normaal doen en de verschillen tussen jongens en meisjes respecteren. |
Citaat:
|
Ze zeggen toch niet dat het moét? Er wordt enkel vastgesteld dat er meisjes zijn die voetballen en jongens die dansen, samen met de boodschap dat daar niets mis mee is.
Ik zou trouwens niet weten waarom kunnen dansen een man tot loser maakt? Naar mijn weten vinden vrouwen dat net aantrekkelijk. Net zoals ik fitte vrouwen erg ok vind. Correcte boodschap, lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar zit er wel een bepaalde groep te duwen die absoluut rollenpatronen wil doorbreken. Enkel in onze maatschappij zijn mannen het dansen verleerd. Ga naar Oost-Europa, met toch een heel sterke machocultuur, dan zie je er nog heel veel aan volksdansen wordt gedaan, waar ook de man zijn plaats heeft. |
Citaat:
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
..
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be