![]() |
Goede bijverdienste en/of interessante beurstips gezocht
Ik werk voltijds, maar tijdens de weekends verveel ik me. Niettegenstaande ik deftig verdien en reeds aardig wat gespaard heb, zou ik graag nog een goede bijverdienste hebben. Wie heeft er een idee voor een goede bijverdienste??? Goede beurstip zijn ook welkom.
|
je hebt je nickname wel goedgekozen met zo'n eerste posting.
alleszins welkom op dit forum driewerf |
Citaat:
|
Citaat:
Blijf weg van dit forum. :rofl: |
Citaat:
2. Je kan ook bij de getuigen van jehova gaan 3. Bij een café-ploeg gaan spelen 4. Bij Gaia gaan, deze doen verschillende uitstappen in het week-end 5. Bij een extreem-linkse of rechtse vereniging gaan, de inj-houd doet er niet veel toe, maar de uitstappen zijn meestal met veel animo 6. Amateur-archeologie gaan doen 7. In een wandelclub gaan 8. Programmeercursus volgen 9. Leren hacken 10. Achter de vrouwen lopen, is wel een dure hobby 11. De gazet rondragen Een goede beurstip : Munchener Ruch (DAX) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Buy low, sell high. |
Citaat:
2. Tracht elke dag winst te maken. (Enkele jaren met verlies werken is niet zo 'n goed uitgangspunt.) 3. Hou uw kosten laag. "Kan dit niet goedkoper?" 4. Verkoop & financieel beleid zijn de twee belangrijkste aspecten van een zaak. Dat moet je perfect onder de knie hebben. 5. Heb je de basisvaardigheden om een bedrijf te runnen? Kan je een balans lezen? Kan je een cashflowtabel opstellen? Kan je een toegevoegde waarde berekenen? Ken je het verschil tussen vaste en variabele kosten? Kan je een break-even berekenen? enz. Volg anders eens een cursus. (Syntra = goedkoop, zie punt 3.) 6. Geef uw spaarcenten aan mij en uw probleem zal opgelost zijn. :lol: Maw geloof niet alles. |
Citaat:
|
Doe zoals vele andere, koop een bedrijf.
|
Citaat:
Gebruik het weekend om eens onder de normale mensen te komen, zou ik zeggen. Ga eens babbelen met een werkloze of een gepensioneerde. Je zou moeten content zijn dat je in deze maatschappij tenminste al één goed betaalde baan hebt. Enfin, 't zal mij worst wezen. Trek uw plan. |
Citaat:
|
Citaat:
Enne als eens over nagedacht wanneer je dan achter de vrouwen gaat lpoen als je steeds werkt? Hou er ook rekening mee dat indien je er eentje of meerdere te pakken krijgt die ook de nodige aandacht nodig hebben, weeral tijd die je niet kan besteden aan geld verdienen. In elk geval, succes ermee. |
Citaat:
************** P.S.: Ik wil hier aan de forumleden voorstellen om kandidaten eerst een IQ test te laten afleggen. Wie onder de 50 zit komt er niet in. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil echter meer, Een vrouw die veel geld verdient zodat ik geen klop hoef te doen, een goede kokkin voor in de keuken, een mooie voor op straat (moet bij mijn sportwagen passen en een lekker ding voor in bed.:-) |
Citaat:
Btw over de beurs gesproken; weet iemand waar ik zo'n fictief beursspel kan vinden, je weet wel: je krijgt een (fictief) bedrag en dan moet je zowat aandelen kopen en wie op het laatste het meest overhoudt, wint. |
Citaat:
|
Indien u meedoet aan die linkse flauwekul van "ethisch beleggen" kan ik u geen goede tips geven beste geldmaniak. Anders, de wapenindustrie! ;-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be