![]() |
Vrouw en 7-jarige dochter ontvoerd, gedrogeerd, misbruikt. daders vrijgelaten
Dit is er weer eentje om mottig bij te worden: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...uikt-a2551893/
Hoe kan het dat je in dit landje een vrouw en haar 7-jarige dochter kan ontvoeren, drogeren en misbruiken (ook het kind...), een dag later opgepakt worden, en onmiddelijk vrijgelaten worden "onder voorwaarden"? Dit is toch gewoon te ziek voor woorden. Wat bezielt zo een rechter? Zijn die nog menselijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen in Belgie worden in zaken als bovenstaande meestal als 'n stuk vuil behandeld. |
Citaat:
Citaat:
http://www.ajw-bru.be/index.php/nl/b...pige-hechtenis Volgens mij sla jij de plank totaal mis in dit geval. |
Citaat:
|
Zijn vrij gelaten onder voorwaarden en de daders rijden nu met hun auto met Franse nummerplaten gewoon terug naar Frankrijk.
That's it. |
Citaat:
Zulks risico mag het gerecht niet riskeren. :oops: :lol: |
Waar is de minister van justitie nu?
De schaal van vrouwe justitia is serieus aan het overhellen. |
Feit is: niemand van ons kent het dossier, en de krant geeft het verhaal weer vanuit enkel één partij.
Feit is: niemand kan de beslissing van de onderzoeksrechter beoordelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel het verloop van hun verhaal klopt van A tot Z. Kun jij mij eens zeggen wat die Fransen in Geeraardsbergen eigenlijk te zoeken hadden? Mattentaarten kopen zeker? Geen hond die vanuit Frankrijk naar Geeraardsbergen rijdt voor weet ik veel wat. Steevast nemen wansmakelijke figuren zoals u het op voor racaille van de laagste ondersoort en probeert u het meest absurde uit uw botten te slaan om toch maar niet te hoeven toegeven dat er verschrikkelijke dingen gebeuren met de regelmaat van de klok. Aboubou Jaja, zijde gij da? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
En zij doen dat ook: de zaak is niet gespioneerd, er is een gerechtelijk onderzoek geopend. Maar blijkbaar ben jij voorstander van lynchpartijen zonder proces. Jij zal wel op de eerste plaats zijn om iemand te stenigen zonder zelfs te weten waarover het gaat, gewoon van 'horen zeggen'. Ik ken landen waar dat gebeurt. Je zal er zeker welkom zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dossierkennis heb ik er niet van maar als het klopt wat de vrouw en haar dochtertje meemaakten, dan begrijp ik niet dat de rechter ze (de daders) 'onder strikte voorwaarden' vrijgelaten heeft.
In het 'leukste' geval zijn die al lang terug met de Noorderzon verdwenen naar wie weet waar. Van het standpunt uitgaande dat het verhaal van de vrouw klopt sluipt er bij mij een Middeleeuwse gedachte binnen die men als strafmaat aan de daders zou moeten opleggen. Geen proces wel een groot feest op het marktplein en Problem solved, case closed. 8O p.s. Zet volgende zin eens in de één of andere zoekrobot 'vrijlaten onder strikte voorwaarden' dat is pas 'gieren' wat je dan allemaal ziet verschijnen. Tal van personen waar u de namen al eerder van 'hoorde' verschijnen dan. En die zijn ook allemaal 'onder strikte voorwaarden vrijgelaten' :rofl: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be