![]() |
(13/12) Linkebeek slaat kaak
Op zondag 13 december vinden gemeenteraadsverkiezingen plaats in het lieftallig Vlaamse Linkebeek. Linkebeek kan moeiteloos voorbeeld staan voor die dorpjes waar vlaemsch-nazionale broekjes nat van worden : centraal verwarmd, netjes gesegregeerd, gemillimetreerde grasperkjes, binnenskamerse waterclosetten, audiekwatroos op de klinkers, tsjokvol middenstanders en bazenpoepers.
Echter volgende zondag zal Linkebeek weer een kaakslag toebrengen aan de kwieten die voortaan het mooie weer maken in Vlaanderen. Naar verluid overweegt minister Oomans alarmfase vier over Linkebeek uit te roepen, t.t.z. elke zweem van democratie zofordbiestzum mestvaalt. Allen samen met mij : het leeft Damien Thièry! Op naar de absolute meerderheid, mon gars. Waarde forumleden : wordt het 70, 75 of zelfs 80 procent voor Damien le sympa ? Wat zal mevrouw Oomans doen ? Doet mevrouw Oomans er overigens toe ? |
Poetin heeft deze week al verklaard te hopen om geen kernwapens te moeten gebruiken.
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft TS zijn pillen vergeten te nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is sandwich of sandwiches. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met spijt in het hart, en pijn in iets lager gelegen regio's moet ik je meedelen dat ik pas om deze nochtans bijzonder interessante enquete in te vullen. Er is namelijk een gruut probleim mee : je kunt niet zien wie stemt op wat. Dan is de lol eraf. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 100895 |
Citaat:
|
.. boem .. paukenslag .. 94% van de stemmen voor de lijst van de burgemeester .. eet je hart op oomans
![]() |
Citaat:
|
Zelfs met 100% sta je niet boven de wet, ook niet als Francofoon!
|
Citaat:
Het was 4x10E6%. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be