![]() |
Telenet duurder vanaf januari
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Zullen mensen die de Internetverbinding/TV/Telefonie packs nu niet echt zo nodig hebben ze 'buitensmijten' een andere 'goedkopere' aanbieder kiezen? 1,99€ tot 2,99€ misschien staan veel mensen er niet bij stil of ligt men er niet van wakker maar ik denk dat er best wel mensen zijn die er wel van wakker liggen van de jaarlijkse prijsstijgingen. :-D |
Citaat:
|
Mijn aanvraag voor de hernieuwing van mijn lidmaatschap N-VA ligt alvast bij het oud papier. Die bende hypocrieten krijgt mijn stem en steun niet meer.
Mijn enige optie is die andere partij die naar onafhankelijkheid streeft. Mooi meegenomen dat ze ook iets willen doen aan de opengrenzenpolitiek. |
Telenet blijft de snelste. Ik kon vroeger met Belgacom amper 17 MB per seconde downloaden, nu met Telenet 240 MB per seconde. Samen met mijn ISDN telefoon abonnement zit ik goedkoper dan bij Belgacom.
|
Citaat:
Of ben jij een krak in het braken van wat zinloze, nietszeggende zinnetjes? |
Citaat:
|
Maak je niet ongerust.
De prijzen van Telenet gaan dalen. De topman verklaarde dat het in de lijn van de index lag. |
stijgingen van telenet zijn allemaal de schuld van Bart Dewever
|
Allemaal de schuld van de Sossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met de laatste peiling, met stijging van zowel n-va als vb, zitten ze in een zetel |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens een ander probleem met Telenet: op één of andere manier is het e-mailadres waarnaar de facturen worden gestuurd veranderd in een mij totaal onbekend adres waardoor mijn laatste factuur naar een wildvreemde is gestuurd. Kan ik toch niet echt mee lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
€1.99 per maand=€23.88 per jaar.
Daar kan je met 2 eens een ijsje mee gaan eten.... Maar welke andere keuzes zijn er? |
De Belgische markt is voor buitenlandse spelers (ook Telenet dus) altijd al uitermate lucratief geweest. Gewillige politici en lamme consumenten zorgen daarvoor. We zijn al bij de duurste in Europa voor allerlei diensten en producten en elk jaar doen ze er nog een schep bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be