Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Telenet duurder vanaf januari (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226745)

Universalia 12 december 2015 08:40

Telenet duurder vanaf januari

Bron

Detail tekst:

Citaat:

De prijzen van Telenet gaan volgend jaar stijgen. Dat heeft topman John Porter aangekondigd in het VRT-programma 'De Afspraak.'
Citaat:

voor combinaties van internet, digitale tv en vaste telefoonlijn ging de prijs per maand 1,99 tot 2,99 euro omhoog. Ook het huren van een digicorder werd duurder.
Zal dat ontaarden in dat mensen gaan downgraden?

Zullen mensen die de Internetverbinding/TV/Telefonie packs nu niet echt zo nodig hebben ze 'buitensmijten' een andere 'goedkopere' aanbieder kiezen?

1,99€ tot 2,99€ misschien staan veel mensen er niet bij stil of ligt men er niet van wakker maar ik denk dat er best wel mensen zijn die er wel van wakker liggen van de jaarlijkse prijsstijgingen. :-D

Libro 12 december 2015 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7926951)
Bron

Detail tekst:

Zal dat ontaarden in dat mensen gaan downgraden?

Zullen mensen die de Internetverbinding/TV/Telefonie packs nu niet echt zo nodig hebben ze 'buitensmijten' een andere 'goedkopere' aanbieder kiezen?

1,99€ tot 2,99€ misschien staan veel mensen er niet bij stil of ligt men er niet van wakker maar ik denk dat er best wel mensen zijn die er wel van wakker liggen van de jaarlijkse prijsstijgingen. :-D

Als mensen echt wakker liggen van prijsstijgingen, dan knikkeren ze bij de volgende verkiezingen de N-VA buiten.

Leica 12 december 2015 08:58

Mijn aanvraag voor de hernieuwing van mijn lidmaatschap N-VA ligt alvast bij het oud papier. Die bende hypocrieten krijgt mijn stem en steun niet meer.
Mijn enige optie is die andere partij die naar onafhankelijkheid streeft. Mooi meegenomen dat ze ook iets willen doen aan de opengrenzenpolitiek.

Gipsy 12 december 2015 09:07

Telenet blijft de snelste. Ik kon vroeger met Belgacom amper 17 MB per seconde downloaden, nu met Telenet 240 MB per seconde. Samen met mijn ISDN telefoon abonnement zit ik goedkoper dan bij Belgacom.

Leica 12 december 2015 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wergo (Bericht 7926989)
Ook buikspreker? Als je wil dat alles naar de kl* ten gaat dan moet je inderdaad op die andere partij stemmen. :lol:

Buiksprekers… een apart maar gezellig ras. :lol:

Waarom zou alles naar de kloten gaan? Wat bedoel je met 'alles'? Kan je dit wat minder omfloerst omschrijven? Jij bent precies helderziende.
Of ben jij een krak in het braken van wat zinloze, nietszeggende zinnetjes?

The Paulus Experience 12 december 2015 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wergo (Bericht 7926996)
Persoonlijk vind ik Telenet een bende bedriegers.
Proximus trouwens ook.

Je hebt zelf ook wat buiksprekerij eh

Henri1 12 december 2015 09:44

Maak je niet ongerust.
De prijzen van Telenet gaan dalen. De topman verklaarde dat het in de lijn van de index lag.

Eduard Khil 12 december 2015 10:10

stijgingen van telenet zijn allemaal de schuld van Bart Dewever

Henri1 12 december 2015 10:17

Allemaal de schuld van de Sossen.

Eduard Khil 12 december 2015 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7927059)
Allemaal de schuld van de Sossen.

neen, van BDW. Die vlaams belangers hier in dit topic hebben dat al duidelijk bewezen

Indomitable 12 december 2015 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7926958)
Als mensen echt wakker liggen van prijsstijgingen, dan knikkeren ze bij de volgende verkiezingen de N-VA buiten.

Daar hoef je geen medium voor te zijn, dat gebeurt sowieso.

Eduard Khil 12 december 2015 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7927089)
Daar hoef je geen medium voor te zijn, dat gebeurt sowieso.

droom verder. Geen peiling voorspelt dat scenario, integendeel :lol:

Met de laatste peiling, met stijging van zowel n-va als vb, zitten ze in een zetel

Indomitable 12 december 2015 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7927093)

Met de laatste peiling, met stijging van zowel n-va als vb, zitten ze in een zetel

Ik droom niet hoor, en wie de volgende partij zal zijn die met de plak gaat zwaaien deert mij niet, alleszins financieel toch niet. Ter informatie, ik ben van geen enkele hedendaagse bestaande partijen voorstander. ;-)

Libro 12 december 2015 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7927093)

Tja, zo zie je maar hoe mensen ermee inzitten als hun leven duurder wordt. Vlamingen zijn en blijven een klootjesvolk.

Ik heb trouwens een ander probleem met Telenet: op één of andere manier is het e-mailadres waarnaar de facturen worden gestuurd veranderd in een mij totaal onbekend adres waardoor mijn laatste factuur naar een wildvreemde is gestuurd. Kan ik toch niet echt mee lachen.

Eduard Khil 12 december 2015 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7927121)
Tja, zo zie je maar hoe mensen ermee inzitten als hun leven duurder wordt. Vlamingen zijn en blijven een klootjesvolk.

Ik heb trouwens een ander probleem met Telenet: op één of andere manier is het e-mailadres waarnaar de facturen worden gestuurd veranderd in een mij totaal onbekend adres waardoor mijn laatste factuur naar een wildvreemde is gestuurd. Kan ik toch niet echt mee lachen.

als die vreemde uw factuur betaalt, is er toch geen probleem? :lol:

Libro 12 december 2015 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7927126)
als die vreemde uw factuur betaalt, is er toch geen probleem? :lol:

:lol: Volgens mijntelenet staat de factuur in kwestie nog open dussss... Ik vrees dat die mens slimmer is dan dat. Ik hoop alleen maar dat ik nu niet het slachtoffer word van identiteitsdiefstal.

maddox 12 december 2015 12:12

€1.99 per maand=€23.88 per jaar.

Daar kan je met 2 eens een ijsje mee gaan eten....

Maar welke andere keuzes zijn er?

Hypochonder 12 december 2015 12:17

De Belgische markt is voor buitenlandse spelers (ook Telenet dus) altijd al uitermate lucratief geweest. Gewillige politici en lamme consumenten zorgen daarvoor. We zijn al bij de duurste in Europa voor allerlei diensten en producten en elk jaar doen ze er nog een schep bij.

DewareJakob 12 december 2015 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7927050)
stijgingen van telenet zijn allemaal de schuld van Bart Dewever

Alle stijgingen schuld van BDW. Alle dalingen te danken aan de sossen. Voil�*, dat mocht ook eens worden gezegd. :rofl:

koe de poing 12 december 2015 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7927169)
€1.99 per maand=€23.88 per jaar.

Daar kan je met 2 eens een ijsje mee gaan eten....

Maar welke andere keuzes zijn er?

Wat voor creme-glace eet jij :-o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be