Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Schooiers aan den ALDI wat moet ik ermee? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226861)

de vuile muilekoek 15 december 2015 18:29

Schooiers aan den ALDI wat moet ik ermee?

t'is erg hedendaags overal waar ge gaat winkelen wekelijkse boodschappen doen gewoon ... staan er schooiers aan de winkelkaren te zagen om het winkelkar geld te vragen , dit is gortig en onbeschoft naar mijn gedacht , ik zou voorstellen dat ze naar de ingang van de Villa van Verhofstad en co gaan staan om te schooien daar zouden ze op hun plaats staan die gast verdiend een dikke vette pree en die kan meer geven ... (trouwens t'zijn de politiekers die verantwoordelijk zijn voor dit soort volk aan te trekken in EU . Alles is aan het veranderen in een derde wereld land ik heb er moeite mee dit te aanvaarden.) naar de afgrond met zijn allen...

zonbron 15 december 2015 18:35

Het winkelkargeld moet nu onmiddelijk afgeschaft worden.

Odol 15 december 2015 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7931200)
t'is erg hedendaags overal waar ge gaat winkelen wekelijkse boodschappen doen gewoon ... staan er schooiers aan de winkelkaren te zagen om het winkelkar geld te vragen , dit is gortig en onbeschoft naar mijn gedacht , ik zou voorstellen dat ze naar de ingang van de Villa van Verhofstad en co gaan staan om te schooien daar zouden ze op hun plaats staan die gast verdiend een dikke vette pree en die kan meer geven ... (trouwens t'zijn de politiekers die verantwoordelijk zijn voor dit soort volk aan te trekken in EU . Alles is aan het veranderen in een derde wereld land ik heb er moeite mee dit te aanvaarden.) naar de afgrond met zijn allen...

Krijgen ze dat bovenop hun dubbel leefloon vraag ik me af ?

Evenzo met die nog niet zo lang gearriveerde vreemdelingen die aan het rode verkeerslicht briefjes naar binnen willen duwen en daar geld voor vragen. Ik laat mijn venster toe en wuif ze weg.

In brussel werd ik belaagd door allochtoontjes÷ruitenwassers, ik deed teken dat ze weg moesten gaan. Ze begonnen toch, toen ik ze kordaat weg stuurde werd mijn voorruit, die half onder het sop zat, terug extra vuil gemaakt :-)

zonbron 15 december 2015 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 7931208)
Krijgen ze dat bovenop hun dubbel leefloon vraag ik me af ?

Evenzo met die nog niet zo lang gearriveerde vreemdelingen die aan het rode verkeerslicht briefjes naar binnen willen duwen en daar geld voor vragen. Ik laat mijn venster toe en wuif ze weg.

In brussel werd ik belaagd door allochtoontjes÷ruitenwassers, ik deed teken dat ze weg moesten gaan. Ze begonnen toch, toen ik ze kordaat weg stuurde werd mijn voorruit, die half onder het sop zat, terug extra vuil gemaakt :-)

U betaalt de tol niet. Best gevaarlijk. Ze zouden Uw raam durven te beschadigen (lees er uit kloppen).

Bad Attila 15 december 2015 19:48

Ik ga naar de Colruyt, gene last van...

Bon, op straat in Brussel wel, maar dat bestaat al zo lang dat ik het zelfs niet meer opmerk. :-P

Eyjafjallajökull 15 december 2015 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7931251)
Ik ga naar de Colruyt, gene last van...

Dacht direct hetzelfde :-D

Charlie don't Surf 15 december 2015 20:38

Link

djoebidoebidoe 15 december 2015 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7931200)

Gebeurt dit niet op privé terrein van de Aldi? Dan is de aldi verantwoordelijk voor het ongemak, ga maar bij hen zagen.

Odol 15 december 2015 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7931216)
U betaalt de tol niet. Best gevaarlijk. Ze zouden Uw raam durven te beschadigen (lees er uit kloppen).

Ik betaal al genoeg "tol" aan de overheid ...

Ik weet het vroeg of laat krijg ik op mijn bakkes van dat krapuul, tot dan laat ik me niet doen ... het is een slechte karaktertrek van mij. Ik laat mij niet graag doen.

Het Verzet 15 december 2015 22:41

Zeggen dat ze het krijgen als ze uw komisjes in de auto zetten. En dan hun wezen bezien als ze teruggaan en merken dat er een plastieken jeton in uw kar zit.

The Paulus Experience 15 december 2015 23:36

als er treffelijke wijven tussen zitten kan je om orale seks vragen?

The Paulus Experience 15 december 2015 23:37

trouwens, naar den ALDI gaan is het zelf zoeken nietwaar.

Bobke 15 december 2015 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7931392)
Zeggen dat ze het krijgen als ze uw komisjes in de auto zetten. En dan hun wezen bezien als ze teruggaan en merken dat er een plastieken jeton in uw kar zit.

Dat zien ze wel voor ze teruggaan.

de vuile muilekoek 16 december 2015 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 7931290)
Gebeurt dit niet op privé terrein van de Aldi? Dan is de aldi verantwoordelijk voor het ongemak, ga maar bij hen zagen.

OK sorry hé voor het storen.8O

de vuile muilekoek 16 december 2015 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7931445)
trouwens, naar den ALDI gaan is het zelf zoeken nietwaar.

Katte voer 5 kg is goedkoper ... vandaar, :roll:

Maori 16 december 2015 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7931597)
Katte voer 5 kg is goedkoper ... vandaar, :roll:

Maar da's geen goed eten, da's maagvulling zonder inhoud :-(

Da's een valse economie want ze eten daar zoveel meer van dan van kwalitatief betere voeding.

de vuile muilekoek 16 december 2015 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7931602)
Maar da's geen goed eten, da's maagvulling zonder inhoud :-(

Da's een valse economie want ze eten daar zoveel meer van dan van kwalitatief betere voeding.

Ik eet dat niet zelf op hé:roll: t'is voor de zwerfkatjes ...die ik opvang.

Eyjafjallajökull 16 december 2015 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7931596)
OK sorry hé voor het storen.8O

Jij bent echt wel het typevoorbeeld van de verzuurde Vlaming, hé ?

Yarisken 18 december 2015 14:52

Iemand die naar den Aldi gaat kan die 2 euro zelf wel gebruiken.

Bobke 18 december 2015 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken (Bericht 7931648)
Iemand die naar den Aldi gaat kan die 2 euro zelf wel gebruiken.

Iemand die naar de Aldi gaar steekt toch geen 2€ in die kar?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be