![]() |
Termont over Zouzou-incident: 'Eerst onderzoeken, dan oordelen'
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Op dat vlak kan je u de vraag stellen: zijn alle berichten waarheidsgetrouw die op (A)sociale media en in kranten/'de media' verschijnen of zullen we die best met een korreltje zout (bepaalde berichten best met een hele Syberische zoutmijn, maar kom ... ) lezen. 8O |
Zou Termont hetzelfde zeggen indien het in Antwerpen gebeurd was?
Ik twijfel sterk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sensatiezucht, roddelpers, media-aandacht ... We do love it!! :cheer: |
Ik haat die smerige sos. Hij doet niets dan Gentenaars lastig vallen met zijn makakken.
Als 'feestburgemeester' deed hij ook al niets anders met zijn lawaai. |
Citaat:
- als het over een sos gaat, dan moet ge eerst onderzoeken en dan de eventuele schuldige vrij pleiten, - als het over een flamingant gaat, dan moet ge hem eerst aan het kruis nagelen, vervolgens onderzoeken, en als hij onschuldig is, hem met een leugentje een tweede keer aan een nog hoger kruis nagelen. Dat is schering en inslag bij alle sossen. . |
Volgens de Gentse flikkers zouden ze hem staande hebben gehouden omdat hij zich verdacht gedroeg. Ik neem aan dat ze dan ook kunnen toelichten wat ze daar onder verstaan.
Vanuit uwen auto foto's nemen van agenten/militairen: verdacht gedrag Met een zakske van de supermarkt in de regen terug naar huis wandelen: ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de vraag is of ze dat mogen. |
Iedereen met een mediterraan uiterlijk - zelfs als hij al 25 jaar geintegreerd is - moet zich realiseren dat hij bij niveau 3/4 meer kans maakt op een politiekontrole. Dat is de logica zelve, hier is geen plaats voor verongelijkte verwijten als "ze hebben mij eruitgepikt wegens mijn huidskleur".
Moesten de plegers van de aanslagen allemaal Chinezen geweest zijn dan zou die bevolkingsgroep extra gekontroleerd worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be