![]() |
wat was dat?
Amai, forum 2 dagen niet bereikbaar?
een aanval van IS? of van de sossen? zijn er slachtoffers? |
Inderdaad...
Het zou misschien handig zijn om op www.politics.be een bericht te plaatsen als het forum down is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zou JVDB intussen gedaan hebben?
Lees nog eens goed! :rofl: |
Vreselijk!!!!:lol:
|
Ik neem afscheid van het forum.
Die twee dagen waren genoeg om te de-toxen ... Tijdens mijn abstinentieverschijnselen heb ik ook op smoelenboek (facebook) zitten kijken, en wat vond ik daar ? een pagina politics.be .... Misschien kunnen de forummers die ofwel hier onder hun echte naam zeveren, daar eens iets bijplaatsen als er wat misloopt; ofwel diegenen die op smoelenbook onder een valse naam zeveren: idem dito. Dan kan deze zeveraar, uw dienaar dus, op zijn beurt die zever tot zich nemen. prettige feesten binnenkort, niet te zat en niet te zot. . |
Citaat:
|
Ik heb me intussen aangemeld op rev left, beetje stoken.
En mijn oude liefde, stormfront. Ben ik ook eens gaan kijken. |
Citaat:
|
Ik geef er mij rekenschap van dat Politics.be niet verplicht is om ons een verklaring te geven voor deze twee dagen durende Blackout. Maar een beetje spontane uitleg zou toch wel door iedereen geapprecieerd worden. Dacht ik zo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben toch geen verantwoording af te leggen aan een bende lullen die niet eens een fatsoenlijk woord Nederlands kunnen intikken. |
in ieder geval, de productiviteit in de Vlaamse bedrijven en ministeries zal de voorbije 2 dagen serieus de lucht zijn ingeschoten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hier vooral vertalingen uit het dialect. Dat stoort me, quercus. |
Citaat:
Een paar dagen zonder doet goed ! Ook voor andere zaken : Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je nu zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be