Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ter illustratie beste blubbers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22692)

giserke 24 oktober 2004 22:44

ter illustratie beste blubbers

De Standaard vandaag:

Willen we België houden?

,,Het heeft geen zin om keer op keer een of ander communautair meningsverschil afzonderlijk op te lossen'', zegt Elio Di Rupo. ,,Vandaag is het Brussel-Halle-Vilvoorde. Morgen zal het iets anders zijn.'' Is splitsing dan toch de oplossing?

Willen we België houden? - nee59,47% - ja40,53%[Aantal stemmen : 1611]

En dat zijn ietsiepietsie meer deelnemers dan in le Soir hé!

Supe®Staaf 25 oktober 2004 06:50

U weer een ganse zondag een muisarm op een internetpoll zitten klikken?

Supe®Staaf 25 oktober 2004 06:53

Ge moest u schamen.

Constant op Di rupo zitten kakken, maar de eerste de beste keer dat hij iets zegt dat ge kunt verdraaien tot het in uw separatistisch kraamke past, kruipt ge hem cito presto in zijn hol!

Tzuvar Raemborr 25 oktober 2004 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Kan je niet tegen je verlies? De geloofwaardigheid van de vorige poll zag ik je niet in twijfel trekken :p

Tzuvar Raemborr 25 oktober 2004 06:55

Citaat:

Ge moest u schamen.

Constant op Di rupo zitten kakken, maar de eerste de beste keer dat hij iets zegt dat ge kunt verdraaien tot het in uw separatistisch kraamke past, kruipt ge hem cito presto in zijn hol!

Daar stel je de zaken karikaturaal voor. Is het niet net een kenmerk van een redelijk mens dat hij zelfs met zijn tegenstanders akkoord gaat als deze iets zinnigs zeggen? Alleen blinde fanatiekelingen roepen telkens uit principe "zwart" wanneer hun tegenstrever "wit" roept, zonder zich af te vragen of het misschien inderdaad "wit" is.

Met rioolpraat over "in zijn hol kruipen" heeft dat niets te maken.

Peace 25 oktober 2004 07:06

De diverse polls wat gehouden worden al is het op een forum, of op gelijk welke plaats onder gelijk welke mensen geven langzaam maar zeker een duidelijke trend te zien.

Vooral de Vlamingen zijn België beu! Ik vermoed ook wel dat dit begint door te dringen tot in de politieke gelederen.

Knuppel 25 oktober 2004 07:28

We zullen zien, Giserke.
De splitsing van BHV zal er enkel komen als de 'Vlaamse' regeerders 'oui' zullen durven zeggen tegen de wil van Di Rupo in.
En het ziet er niet naar uit dat de Vlaamse regeerders, de 'Vlaamse' premier op kop, dat zullen durven. Hun postjes komen immers in het gedrang indien er nieuwe verkiezingen zouden komen, hé?

Ik heb vanmorgen op de radio ook opgevangen dat Di Rupo Verhofstadt niet wil laten vallen (nog niet) alhoewel hij bijzonder goed beseft dat een vingerknip van Dieu Di Rupo daarvoor volstaat.

Je beseft toch waarom Verhofstadt de uitgelezen 'premier' is voor het Belgique van Di Rupo en waarom Verhofstadt nog wat MOET aanblijven?

zorroaster 25 oktober 2004 09:39

Citaat:

Dat is bij de poll van De Standaard onmogelijk. Ten eerste moet je een geregistreerd abbonee zijn, ten tweede kan je slechts één keer stemmen. Een waterdichte poll, in tegenstelling tot die van de VRT of die op het forum hier...

Knuppel 25 oktober 2004 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Dat is bij de poll van De Standaard onmogelijk. Ten eerste moet je een geregistreerd abbonee zijn, ten tweede kan je slechts één keer stemmen. Een waterdichte poll, in tegenstelling tot die van de VRT of die op het forum hier...

Hans beweert nochtans dat je je enkel hoeft te registreren om aan deze poll te kunnen deelnemen.

Vreemd dat al de Belgen die door zijn 'partij' worden vertegenwoordigd dan niet voldoende interesse vertoonden om die poll 'positief' te beïnvloeden, vindt je ook niet?

Everytime 25 oktober 2004 10:10

BELGIE BARST!!!!!!!!!!!!Zo simpel is het.

Bhairav 25 oktober 2004 10:23

IDD! En Heil Hitler!

Bobke 25 oktober 2004 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Hans beweert nochtans dat je je enkel hoeft te registreren om aan deze poll te kunnen deelnemen.

Vreemd dat al de Belgen die door zijn 'partij' worden vertegenwoordigd dan niet voldoende interesse vertoonden om die poll 'positief' te beïnvloeden, vindt je ook niet?

Bewijst alvast dat ze het geprobeerd hebben.:?

Knuppel 25 oktober 2004 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
IDD! En Heil Hitler!

Er zit er hier zo te zien ene die door Hilter geobsedeerd is en die geen twee woorden achter elkaar gezegd krijgt zonder er zijn nazi-idool bij te sleuren.8)

Sam 25 oktober 2004 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Er zit er hier zo te zien ene die door Hilter geobsedeerd is en die geen twee woorden achter elkaar gezegd krijgt zonder er zijn nazi-idool bij te sleuren.8)

Hehehehee

Supe®Staaf 25 oktober 2004 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Kan je niet tegen je verlies?

Tuurlijk niet!

Citaat:

De geloofwaardigheid van de vorige poll zag ik je niet in twijfel trekken :p
Ik ben goed maar niet gek!

Supe®Staaf 25 oktober 2004 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Is het niet net een kenmerk van een redelijk mens dat hij zelfs met zijn tegenstanders akkoord gaat als deze iets zinnigs zeggen?

In dat laatste geval wel.......

Citaat:

Met rioolpraat over "in zijn hol kruipen" heeft dat niets te maken.
Bwah!
Ik vond het heel toepasselijk.
De Gucht inspireerde mij om wat botter uit de hoek te komen :rofl:

Hans1 25 oktober 2004 22:45

We zullen het noteren: de Vlaams-nationalisten hechten geen belang aan professionele polls alleen aan uiterst manipuleerbare internetpolls.

Ik gun jullie dat pleziertje nog wel. Ik ben geen slechterik.;-)

Sam 25 oktober 2004 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
We zullen het noteren: de Vlaams-nationalisten hechten geen belang aan professionele polls alleen aan uiterst manipuleerbare internetpolls.

Qua zelfkennis scoor je al even goed als dat 'BUB'-programmatje....

giserke 26 oktober 2004 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

[font=Times New Roman][size=3]professionele polls in opdracht en betaald door le Soir? De meest belgicistische krant van den belgiek. Zeer betrouwbaar! :? [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Geef gewoon toe Hans dat uw ras aant uitsterven is![/size][/font]

Peace 26 oktober 2004 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
IDD! En Heil Hitler!

Ben jij soms een soort overblijsel van de Hitler Jugend?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be