![]() |
De zoveelste nieuwe tax is in aantocht
Wie tijdens het autosalon een wagen die op aardgas rijdt koopt, krijgt daar een premie tot 1.000 euro voor. Ook al blijven de wagens duurder in aankoop, wordt het verbruik beperkt tot gemiddeld 3 euro per kilometer en bovendien dient u tot en met 2020 geen verkeersbelasting of inverkeersstelling moeten betalen.
http://www.gva.be/cnt/dmf20151222_02...gaswagen-koopt Na de Tesla's en de zonnepanelen moet de gewone Belg nu ook de aardgaswagens vd upperclass gaan betalen. Dit is de grote verandering!! |
En nadien kwam er de Turtel-aardgaswagentax.....wie gaat daar nu nog intrappen? De middenklasse wordt uitgeperst en we gaan terug naar alleen rijk of alleen arm.
|
http://deredactie.be/permalink/2.42250?video=1.2530106
Er komen ook nog eens 2500 flikken bij terwijl we nu al het hoogste aantal flikken per inwoner kennen van West Europa. Minister Jambon staat in het filmpje ook weer te liegen dat het niet op kan. Als je in de haven van Antwerpen moet werken zijn er verschillende plaatsen waar je niet inkomt tenzij je je identiteitskaart afgeeft aan een privé bewakingsagent. |
Citaat:
Dat is de grote verandering. Zeg nu zelf, iedereen met 2 handen moet binnen het jaar werk vinden. De N-VA heeft de hele wereld afgereisd om investeerders naar hier te halen. Er is werk in overvloed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even terzijde: klopt het dat Homans een boete wil opleggen aan gezinnen die in een te grote sociale woning wonen navenant de samenstelling van het gezin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner me Dehaene die in de jaren negentig hetzelfde vroeg en het resultaat was dat er nog steeds niets veranderd werd. Maar de taksen zijn wel gebleven. Dit soort van sossengespam is alleen te vergelijken met een hersenloos getrol. Meer hebben ze hier niet te berde te brengen. Niet dat de sossen vrij zijn van schuld, allesbehalve, maar het is maar al te gemakkelijk het falen van hun eigen beleid af te schuiven op het verleden, daar waar rechtsen even goed deel hebben uitgemaakt van dat beleid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hebt ge met die groene jongens. |
Citaat:
Die gaan voor ons pensioen zorgen! |
Die nieuwe flikkendienst en de pertinente ontwil om de witte kassa af te schaffen vind ik niet goed.
De rest is best ok :-) |
Citaat:
|
tja linkse hobby s en clubjes subsidiëren.... mocht men daar eens fors de schaar inzetten dan zou de belastingdruk al fors kunnen dalen en ademsruimte komen voor de economie.
|
Citaat:
Ik heb Annemans twee keer gevraagd wat zijn partij nu exact zou doen met de vluchtelingen, maar helaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be