![]() |
Obama: moslim of christen?
In Amerika bestaat hier nog altijd veel discussie rond
Vooral de republikeinen geloven hierin, de democraten geloven wel dat hij een christen is. Obama werd geboren in Kenia als zoon van een zwarte islamitische vader (waar hij z'n middelste naam Hussein aan te danken heeft) en een witte christelijke/atheïstische moeder. Als ik mij niet vergis, heeft hij z'n vader nooit gekend en is hij enkel opgevoed door zijn moeder. Maar waarom velen denken dat hij een muzel is, denk maar aan volgende uitspraken: * the future must not belong those who slander the prophet of Islam * I will stand with the muslims should the political winds shift in an ugly direction * Islam has a proud tradition of tolerance Bovendien voert hij ook de agenda door van de elite: - de christelijke wortels van het Westen uitroeien - homohuwelijk, holebi adoptie en abortus: allemaal geen probleem voor onze christen Obama - het Westen verder islamiseren Persoonlijk denk ik dat hij als christen is opgevoed maar dat hij zich op een bepaald moment heeft bekeerd. Maar omdat hij anders geen kans maakte op het presidentschap pleegt hij takiyya om toch z'n doelen proberen te bereiken. Wat denken jullie? |
Citaat:
"the future must not belong those who slander the prophet of Islam" is een citaat uit een speech van Obama, te raadplagen op <whitehouse.gov> Citaat:
Citaat:
|
Christen of muzel allemaal geleuter voor dwaze zielen.
|
Ik heb niet de indruk dat Michelleke zich gedraagt als een minderwaardige vrouw.
Al de rest omtrent zijne privé kan mij dan ook niet ene kloot schelen. Behalve wie daarover zaagt en blijft zagen. . |
Who cares?
Punt blijft dat hij een zionisten kontenlikker is. |
Het probleem in Amerika is dat ze een idioot kiessysteem hebben:
Ze verkiezen afzonderlijk een parlement en een president en die zijn meestal van een verschillende partij en zo krijg je iets dat niet werkt. Volgens mij is het de schuld van de Joodse lobby. |
Het probleem in de VS s dat 99% van de GOP stemmers een bende inteelt idioten is.
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De 5 populairste republikeinse kandidaten met hun families. Gelieve nu uw familie eens te posten, dan zullen we meteen weten wie de grootste inteeltsgraad heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
whoehahaha heb jij die foto's zélf al eens bekeken? |
Citaat:
Moge God hen zegenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig zal de volgende president alvast een echte christen zijn
![]() |
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() deze knapperd hoort er helemaal bij |
Citaat:
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be