![]() |
Wat is uw levensdoel?
Ik stel me vaak de vraag wat ik wil bereiken in dit leven.
Er is geen gebrek aan amusement, maar ik heb geen doel. Ik vraag me ook af wat zo'n doel kan zijn. Voor velen een gezin stichten, voor anderen een carrière uitbouwen. Of de twee, waardoor u geen tijd meer over hebt voor iets anders. Voor mij zijn geen van beiden noodzakelijk om gelukkig te zijn. Ik heb een diploma om een mooie carrière mee uit te bouwen, maar zie niet waarom ik voor hoge werkdruk te kiezen als die niet nodig is om een aangenaam leven te financieren. Stel u voor dat werken de komende 2 jaar niet nodig was (financieel), dat u aan niemand een verplichting had en volledig vrij was om te gaan en staan waar u wil. Wat zou u doen? Blijft u thuis of gaat u weg? Ik droomde van verlaten stranden op exotische locaties, maar daar kan u geen leven mee vullen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
twee jaar niet werken? De routes van Stanley volgen.
|
Citaat:
|
Zalig zolang op verlof! Maar ik zoute rap heimwee hebben. Ik ben zo hard geïntegreerd, man.
|
Zoveel mogelijk geld verdienen en zoveel mogelijk knappe wijven neuken.
|
Ik zou die twee jaar gebruiken om (neo-)liberalen te helpen deprogrammeren en ze terug te laten integreren in de maatschappij.
|
beffen
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
I very much doubt you can feel at all. |
Citaat:
![]() |
![]() |
Citaat:
Zoveel mogelijk knappe wijven.. Ik zou gelukkiger zijn als ik dezelfde keer op keer neukte en er een mooie relatie mee opbouwde. Voor mij is seks pas goed als je ook emotioneel verbonden bent In principe is het vinden van je droomvrouw zeker zo belangrijk als je carrière. Met een job kun je stoppen, maar een vervelende ex blijft je achtervolgen. Zeker als er kinderen mee gemoeid zijn |
Ik zou dan de dood wensen.
Of iets zoeken om weer om handen te hebben. Verplichtingen zijn zo slecht nog niet. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Q7fpMfTEFuo |
Elke dag aan het zwembad een selfie met cocktail maken en dan naar mijn werk sturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be