![]() |
Regering zoekt 200 miljoen
De kans is nu heel groot dat de federale overheid een lening moet terugbetalen aan een dochter van Swissair, 14 jaar na het faillissement van Sabena: 103 miljoen plus intresten, het bedrag kan oplopen tot 200 miljoen.
http://www.tijd.be/ondernemen/luchtv...14233-3085.art Bij elke begrotingscontrole vallen er lijken uit de kast, is er een tegenvallende economische groei, tegenvallende belastingsontvangsten, ... Dit stopt nooit meer! En hoe doet Nederland het ? De Nederlandse staatsschuld zakte vorig kwartaal naar 66,3 procent van het bbp, tegen 67,1 procent in het voorgaande kwartaal. Daarmee is de schuld nog altijd hoger dan het maximum van 60 procent dat de Europese begrotingsregels voorschrijven. Wij zitten aan 110%!! |
de schuld van de sossen...
|
Citaat:
|
Dat de regering die 200 miljoen betaald en dat bedrag uit de begroting houdt, juist gelijk de kost voor asielopvang.
|
Citaat:
Ik zal het je zeggen, demonen. Verhofstadt zat in het federale zadel en was premier in 1999. Zijn partner was de PS. (Groen zat er voor spek en bonen bij) Twee jaar later ging Sabena bankroet. Voor de rest heb je gelijk. Dit stopt nooit meer. |
Citaat:
Iedereen wist dat er stinkende lijken uit de kast zouden vallen. En daar is de vluchtelingencrisis nog bovenop gekomen. Belgique is niet meer te redden. Niet met of zonder de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Als we ieders de helft doen zal ik mee helpen zoeken.
|
De PvdA.. alijd geblazen..
Het word tijd dat op de Vlaamse vlag, de klauwende leeuw door een klauwend schaap vervangen word. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit land kan niets of niemand de scheve situaties uit het verleden nog rechttrekken.
|
Citaat:
Want ook Griekenland deed in volle crisis (2009) nog legeraankopen die zij NIET konden betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik toen WEL hoorde van de opperpopulist, dat is dat het de doelstelling is en was om de staatsschuld terug te brengen tot ONDER de 100% van het bbp. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of beweerden ze in hun verkiezings campagne dat ze dat gingen herzien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be