![]() |
BDW: "Nog 2 à 3 jaar besparen..."
1 Bijlage(n)
Komaan mensen, we moeten zien 2019 te halen!
Ik ben benieuwd naar het verhaal na 2019... http://www.demorgen.be/binnenland/de...aren-b6716f57/ |
Citaat:
In Limburg antwoorden ze hierop: bestegek! (wat zou het toch!). |
Citaat:
Plagiaat ....... |
Citaat:
Dehaene? |
Citaat:
|
Citaat:
Een man als B.DW zou beter moeten weten. |
Iedereen helfie!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En als de man op reis gaat, dan krijgt hij er nog 10 bodygards als gezelschap. Op kosten van de staat. Of beter: op onze kosten! |
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt helemaal hilarisch als ze zeggen dat deze coalitie verkeerd bezig is. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je al gezien hoe staatsschuld evolueert? Natuurlijk is deze coalitie slecht bezig, er is geen plan, gewoon met gerommel in de marge, wat gegoochel met cijfers, extra taksen ... en daar zou ik lyrisch moeten van worden? Ik dacht het niet. |
Citaat:
Heb je al gezien hoe de staatsschuld evolueert? Natuurlijk is deze coalitie slecht bezig: Er is geen plan, gewoon met gerommel in de marge, wat gegoochel met cijfers en termen (taksshift...), extra taksen links en rechts ... en daar zou ik lyrisch moeten van worden? Ik dacht het niet. |
Citaat:
En tegelijk zijn we de belziek aan het redden. Wat wil je meer? Of wilde je toch minder DR? :-) |
Citaat:
waar het einde van de tunnel bijlange nog niet in zicht is. Maar Martens zag hem eind zeventiger jaren, begin tachtiger jaren, wel het eerst. En de allereerste die dacht dat een economische heropleving ons wel zou redden was Mathot, later gevolgd door vele anderen, oa Verhofstadt en nu... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be