![]() |
Wokrestaurant in Bree is dekmantel voor grootschalige drugshandel
Bron
Detail tekst: Citaat:
Nachtwinkels, pita tenten, shoarma tenten, bepaalde vzw's en andere strategische opgezette verzamelplaatsen voor wie weet wat dan ook ... ellenlange lijst zeg maar :roll: |
En zoals steeds hier in de grensstreek zijn er Nederlanders betrokken bij drugsgerelateerde criminele feiten.
Citaat:
|
Deze zaken blijken niet in het binnenland gelegen te zijn, te merken aan de verplaatsing. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soort zoekt soort. |
Citaat:
Waar is de tijd dat ik daar op vakantie ging bij mijn grootouders..... |
|
Citaat:
|
Gewoon drugs legaliseren en belastinginkomsten op productie en distributie aanwenden voor o.a. de verslaafdenzorg.
Zelfs bij het WHO zijn ze van mening dat een repressief drugsbeleid gedoemd is om te falen, het criminele circuit in stand houdt en de zwaksten in de samenleving hun positie er absoluut niet door verbetert. https://www.unodc.org/documents/unga...report_web.pdf |
Citaat:
Cannabis sowieso legaliseren.....over legalisering van harddrugs ben ik de mening toegedaan ze te decriminaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg klaar en duidelijk wat je er van vindt. |
Citaat:
Tot een paar decennia geleden was dat trouwens het geval......Stel je voor dat mensen die vandaag de dag een doos codeïne pillen benzodiazepinen of antidepressiva gaan halen bij hun apotheek daar volgende week zouden worden voor gestraft ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In landen waar dit al gebeurde zijn de resultaten heel positief en er worden in geen geval mer drugs gebruikt integendeel. En die vergelijking met incest begrijp ik niet goed ?? Drugs is en blijven nog altijd een product en zijn geen criminele handeling op zich....net als medicijnen dat bijvoorbeeld zijn....of anders dan moet je heel zeker ook Alcohol en tabak in het strafrecht steken.Er zijn wel heel wat andere gevaarlijke chemische producten die terecht niet als een crimineel feit worden aanzien. |
Citaat:
Ik wil daarmee zeker niet zeggen dat de zwarte markt helemaal zou verdwijnen.Er is een illegale markt voor en van alles en nog wat.Echter ben ik zeker dat 99 % van de mensen hun kalmeerpillen nu koopt bij de apotheker..... Maak je kalmeerpillen illegaal steek ze in het strafrecht en 100 % van de mensen zal zijn pillen inderdaad kopen bij een straatdealerke met alle gevolgen vandien. |
Citaat:
Wat is het probleem? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be