![]() |
'Seks met ex' overkomt vrouwen vaker dan mannen
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...n-mannen.dhtml
Schrikt hier iemand van? Gedragsgestoorde zotte hoeren! |
Wat is er 'gedragsgestoord' aan het hebben van seks met je ex?
|
Citaat:
Ga verder met je leven. |
Citaat:
Geforceerd nog seksueel contact zoeken met je ex is wat zielig, maar soms kunnen dingen gaan zoals ze gaan. |
Hum, ik vind dat er iets niet klopt, die vrouwen zijn toch ook de "ex" van die mannen dus waarom overkomt het hen vaker?
Volgens mij geven vrouwen makkelijker toe dat ze seks zouden hebben met hun ex. Am I right? :-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of vrouwen maken meer misbruik van dronken mannen die het zich dan niet meer herinneren. Dat kan ook.
|
buiten de mogelijkheid dat tussen die exen misschien meer lesbo's zitten moet je nog altijd een stekker en stopcontact ex te hebben, dus van beiden evenveel.
|
Bobke dat dacht ik dus ook ... 2!
|
Citaat:
Het is iets eigenaardigs. Zou Demper een eenvoudige uitleg kunnen geven ? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Dus al die vrouwen die voor het verschil zorgen zijn lesbisch? Of gaat het weer over een onderzoek van mn kloten? |
Citaat:
|
Citaat:
Meneer kruipt nog af en toe op zen ex-vriendin? Zielig. |
Als één man seks heeft met twee exen, dan is er één man die seks had met een ex, maar twee vrouwen die seks hadden met een ex.
Met statistieken kan je alles bewijzen, als je de gave van het foefelen hebt. Verder: als het kriebelt, moet je sporten. . |
Citaat:
Die ex kan nog vrijgezel zijn, dus bedriegt hij daarentegen niemand. |
Demper, schrijf je gewoon eens in voor boer zoekt vrouw. Doe desnoods alsof je een eenzame boer bent.
|
Citaat:
Die mannen werken namelijk hard. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be