Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Tijd om internationaal islam te bannen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227215)

Argusx43 28 december 2015 02:11

Tijd om internationaal islam te bannen?

Angola and China bans Islam and Islamic Clothing Respectively

https://www.youtube.com/watch?v=oDeTNXbu_YA

SDX 28 december 2015 02:30

In Angola geldt officieel godsdienstvrijheid, islam heeft echter nooit 'n officiële status gekregen, bijgevolg is islam er niet erkend, krijgt geen subsidie, mag geen scholen noch "gebedshuizen" (politiek correct voor haathutten) bouwen etc...

Officieel zogezegd omdat er niet genoeg mohamedanen zijn.

Om officiële erkenning te krijgen moeten er minstens 100.000 leden/aanhangers zijn, er zijn er maar zo'n 90.000, al jaren. 😆👍

Peche 28 december 2015 08:40

Stopt toch met dat gedoe.
Ze hebben getrained, wij niet.
PC helden met hopen, tot de boel uitbreekt...

De islam is het probleem niet, het zijn radicalen die het geloof misbruiken.

DewareJakob 28 december 2015 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7941251)

Dan zijn alle moslims 'radicalen' dus?

atmosphere 28 december 2015 12:13

China , de oase van mensenrechten en democratie , een voorbeeld voor allen.

Peche 28 december 2015 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7941431)
Dan zijn alle moslims 'radicalen' dus?

We mogen ons niet laten leiden naar het pad waar enkelingen ons naartoe duwen.

SDX 28 december 2015 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7941251)

Misbruiken als in verkeerde instructies uit hun handboek opvolgen?

Ben jij zo goed bekend met dat handboek dat je zulke grote woorden in de mond durft te nemen?

Politici en pers menen nog steeds dat ze met 'n boel kleine kinderen te maken hebben die klakkeloos geloven wat hen wijsgemaakt wordt ( waar jij 't levend bewijs van bent trouwens) en dat mensen niet voor zichzelf kunnen uitmaken, nadenken en vooral; dat boek/oorlogshandleiding ter hand nemen en zelf l e z e n zodat ze/we weten wat er in voorgeschreven staat en of die ideologie echt wel 'vrede' is of niet, en of ze "misbruikt" wordt door enkelingen die de "letterlijke" aanwijzingen "misbruiken" of fout interpreteren terwijl er helemaal niet geïnterpreteerd k�*n worden bij letterlijke aanwijzingen.

Nog meer politiek correcte meeblatende domme schapen zullen de ondergang van Europa enkel maar bespoedigen.

TV-verslaafde 28 december 2015 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7941486)
dat boek/oorlogshandleiding ter hand nemen en zelf l e z e n zodat ze/we weten wat er in voorgeschreven staat en of die ideologie echt wel 'vrede' is of niet, en of ze "misbruikt" wordt door enkelingen die de "letterlijke" aanwijzingen "misbruiken" of fout interpreteren terwijl er helemaal niet geïnterpreteerd k�*n worden bij letterlijke aanwijzingen.

Valt het dan te vergelijken met politiek en pers, PC-publiek die ontkennen dat 1+1=2 is? Ik dacht al dat wiskunde en logica niet hun beste vak was op school...

Skobelev 28 december 2015 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.J. Sands (Bericht 7941503)
Het wordt tijd om alle vormen van religie te bannen. Maar laten we beginnen met het gegeven van subsidies. Dat zou al een mooie start zijn.

Inderdaad, maar 'k vrees dat dat nog niet voor morgen zal zijn, zelfs niet voor overmorgen.

djimi 28 december 2015 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 7941462)

Sinds de dood van de teergeliefde Voorzitter Mao ( :-( ) niet meer, hé :twisted:

Peche 28 december 2015 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7941486)
Misbruiken als in verkeerde instructies uit hun handboek opvolgen?

Ben jij zo goed bekend met dat handboek dat je zulke grote woorden in de mond durft te nemen?

Politici en pers menen nog steeds dat ze met 'n boel kleine kinderen te maken hebben die klakkeloos geloven wat hen wijsgemaakt wordt ( waar jij 't levend bewijs van bent trouwens) en dat mensen niet voor zichzelf kunnen uitmaken, nadenken en vooral; dat boek/oorlogshandleiding ter hand nemen en zelf l e z e n zodat ze/we weten wat er in voorgeschreven staat en of die ideologie echt wel 'vrede' is of niet, en of ze "misbruikt" wordt door enkelingen die de "letterlijke" aanwijzingen "misbruiken" of fout interpreteren terwijl er helemaal niet geïnterpreteerd k�*n worden bij letterlijke aanwijzingen.

Nog meer politiek correcte meeblatende domme schapen zullen de ondergang van Europa enkel maar bespoedigen.

Denk je te winnen als je de confrontatie zou aangaan? Heeft tijd u dan niets geleerd? Iedere duw krijgen we teruggeduwd.

SDX 28 december 2015 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7941567)
Denk je te winnen als je de confrontatie zou aangaan? Heeft tijd u dan niets geleerd? Iedere duw krijgen we teruggeduwd.

Ik heb nog nooit als eerste 'geduwd', om 't in jouw metaforische beeldspraak uit te drukken.

Maar als er geduwd wordt, is 't kwestie van net zo hard terug te duwen dat ze de eerste eeuwen geen zin meer zullen hebben of 't in hun mohamedaanse koppekes halen om ooit nog eens te duwen.

Onze voorouders hadden dat al begrepen toen ze telkens weer die hordes uit Europa knikkerden en nog 'n paar landen zoals bvb Israël en China hebben dat ook begrepen.

Nu gij nog, want gij gaat al liggen voordat er slagen of duwen uitgedeeld worden.

Onderworpen schapen.

SDX 28 december 2015 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7941567)

Ik heb nog nooit als eerste 'geduwd', om 't in jouw metaforische beeldspraak uit te drukken.

Maar als er geduwd wordt, is 't kwestie van net zo hard terug te duwen dat ze de eerste eeuwen geen zin meer zullen hebben of 't in hun mohamedaanse koppekes halen om ooit nog eens te duwen.

Onze voorouders hadden dat al begrepen toen ze telkens weer die hordes uit Europa knikkerden en nog 'n paar landen zoals bvb Israël en China hebben dat ook begrepen.

Nu gij nog, want gij gaat al liggen voordat er slagen of duwen uitgedeeld worden.

Onderworpen schapen. Leg uw koppeke al maar op 't kapblok met uw keelke omhoog zodat ze er makkelijker bij kunnen.

SDX 28 december 2015 14:28

Time Out. X 7. 😨

Peche 28 december 2015 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7941592)

Onderworpen schapen.

Jij weet echt niet tegen wie je bezig bent he?
Ik denk meer gedaan te hebben dan u.

SDX 28 december 2015 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7941602)
Jij weet echt niet tegen wie je bezig bent he?
Ik denk meer gedaan te hebben dan u.

Ga maar verder met 'denken' dan.

Peche 28 december 2015 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7941592)

Kan je het aub in de context bezien? :)
We zijn bevrijder gaan spelen. Mensen vluchten nu weg van wat die bevrijding teweeg bracht.
Het Westen draagt een hoog aandeel en we moeten die mensen helpen.
Niet door oorlog, maar met barmhartigheid.

Citaat:

Beide kampen denken zo. Het is al een geduw en getrek van eeuwen lang.
Waarin enkelingen die op wereldmacht azen het verkl... voor iedereen.
Citaat:

Onderworpen schapen.
Ik ga helemaal niet liggen. Ik weet zelfs niet uit welke post je dat haalt. Al wat ik vraag is te stoppen met provoceren want het kan wel eens een lelijke uitdraai hebben.

We dienen ons licht aan te steken en een verblindend signaal te geven dat in de kern van ieders hart dringt.
Overstijgen.

Lukkas 28 december 2015 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 7941462)

In de meeste moslimlanden is het nog veel slechter gesteld dan in China. Groot gelijk dus dat zij dat moslimgedoe proberen in te perken.

SDX 28 december 2015 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7941621)
Kan je het aub in de context bezien? :)
We zijn bevrijder gaan spelen. Mensen vluchten nu weg van wat die bevrijding teweeg bracht.
Het Westen draagt een hoog aandeel en we moeten die mensen helpen.
Niet door oorlog, maar met barmhartigheid.

Beide kampen denken zo. Het is al een geduw en getrek van eeuwen lang.
Waarin enkelingen die op wereldmacht azen het verkl... voor iedereen.

Ik ga helemaal niet liggen. Ik weet zelfs niet uit welke post je dat haalt. Al wat ik vraag is te stoppen met provoceren want het kan wel eens een lelijke uitdraai hebben.

We dienen ons licht aan te steken en een verblindend signaal te geven dat in de kern van ieders hart dringt.
Overstijgen.

1. Ik ben niks nergens 'bevrijder'' gaan spelen.

2. Wij moeten helemaal niks, als politici zich ergens verantwoordelijk voor voelen om sinterklaas te spelen voor de hele wereld met de centen waar onze ouders, groot- & voorouders voor gewerkt en gezweet hebben, niet met mij, ik heb die verantwoordelijkheid niet, voel die niet, ben als individu niemand iets verplicht en al zeker geen verplichte solidariteit waar politici me mee willen opsolferen omwille van hun stommiteiten, en indien ik me daartegen verzet racist, nazi edm zou zijn.

3. Sinds 't ontstaan van islam heeft islam de oorlog verklaard aan alles wat niet-islam is, heeft de wereld zelfs verdeeld in dar al islam en dar al harb.

4. Wat je vraagt IS gaan liggen. Niemand heeft 't recht niet beledigd, niet geprovoceerd te worden, indien wel voel ik me elke dag beledigd en geprovoceerd, zou nogal wat worden als we dan allemaal mekaars koppen begonnen inslaan en erop los aan't kelen sloegen.

5.Peace man groovy far out mei '68 flower power make love not war if you're going to San Francisco be sure to wear some flowers in your hair...you're gonna meet some lovin' people there...🎵🎶🎼🎶🎵🌺🌻🌼💓💕💖💗💝💞✌🎵🎶🎼🎶🎵

Je keft tegen de verkeerde boom.

Ga elders keffen, daar waar ze mekaars koppen dagdagelijks inslaan, mekaar kelen, aanslagen plegen en terreur zaaien. Ik stel voor dat je naar de grootste moskeet in Mollahbeek trekt, om te beginnen.

Hup, werk aan de winkel.

atmosphere 28 december 2015 15:38

Weer iemand die de westerse normen en waarden over boord wil gooien. De grondwet zal gewijzigd moeten worden.
Geen vrijheid van godsdienst meer. Een nogal kansloos plan overigens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be