![]() |
30.000 vluchtelingen mogen hier blijven
Bron
Detail tekst: Citaat:
Het 'recht verworven' twijfelachtige zaak? Citaat:
Ergens weten we dus niet (wel) dat die ellenlange files zogezegde 'oorlogsvluchtelingen' zich blijven aandienen. Die blijven zich nog steeds in groten getale aandienen. Weinig mensen die er echt voor durven uitkomen maar de stille inwendige schreeuw van vele van onze mensen is en blijft: Wij moeten die hier niet, weg ermee punt ![]() |
Heb je nog steeds niet door dat wat gij wilt of wenst van geen enkele tel is ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een discussieforum , hij mag toch nog zeggen wat hij denkt ? :roll: Hetgeen wat gij wilt of wenst is ook van geen enkele tel. Dus , in navolging van uw eigen stelling : stop met posten zou ik zeggen, want wat u wilt of wenst is toch van geen enkele tel. :-D Of gelden er voor uw stellingen andere regels ? :lol: |
Staat er ergens geschreven dat hij niet mag zeggen of posten wat hij wenst ?
Dat maakt gij ervan omdat ge niet kunt lezen wat er staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelden er voor u dan andere regels dan voor hem ? Hetgeen wat u zegt is ook van geen tel. Waarom die operking dan? Dezelfde opmerking geldt ook voor uw posts. Een reactie met inhoud op zijn stellingen zou beter geweest zijn. :roll: |
Citaat:
Da's gewoon de mens de mond snoeren. |
Citaat:
We zullen wel niet kunnen lezen wat de grote dpg eigenlijk post.... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij houdt van oneliners en iedereen met een andere mening is dom in jouw ogen. Goed voor u maar wel heel saai. Ja ja, ik weet het al: wat ik zeg, denk of wil, maakt niet uit. |
Citaat:
Ik versta : niets heeft zin van wat er hier gezegd wordt. Dat is waar. Maar dezelfde regel geldt voor wat u hier zegt. Dus ? conclusie: post niet meer ? Begin dan bij uzelf . :-D |
Dat valt nog mee, ik had er meer verwacht...
|
Citaat:
![]() Ga terug naar posting 2 en leer lezen wat er staat. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat valt er nu uit te leggen aan het feit dat wat de bevolking wenst van geen belang is ? Dat was gisteren zo, en dat zal morgen ook zo zijn. |
Citaat:
Iedereen beseft dat wel. Maar dat moet toch geen belemmering zijn om hier je mening te verkondigen. Deze draad gaat over Francken en de 30.000. Heb je daar iets over te zeggen ? Behalve: wat we daar over denken heeft geen zin? :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be