![]() |
IMF: "2016 wordt ontgoochelend"
Citaat:
Een beter cadeau hadden we echt niet moeten verwachten denk ik. 8O Citaat:
|
Bij deze ken je de agenda.
|
Meer asielzoekers nodig om de europese economie te redden. Laat de jonge en fitte Syrische dokters, Pakistaanse hartchirurgen en Somalische onderzoekswetenschappers maar komen!
|
Citaat:
Zorg maar dat je geld in huis hebt. |
Citaat:
Dat gat in de notenboom... enz... |
"onzorgvuldigheid"
Wat mij,in 2016,vooral ontgoocheld is dat de IMF het vertrouwen behoudt in een voorzitster die in haar eigen land binnenkort voor de rechter moet verschijnen voor een zaak van "onzorgvuldigheid in het aanwenden van belastingsgelden".
Ik wil gerust geloven dat het Franse Gerechtssysteem deze zaak uiterst zorgvuldig afgemeten heeft(gezien het hier ook om Franse staatsszaken gaat). Ik bedoel maar,als zelfs een RECHTSZAAK niet meer voldoende is om ZELF te zeggen: "sorry jongens,maar ik heb nu even wat anders aan mijn hoofd,hier heb je mijn opzegbrief"... :? |
Citaat:
Zij zelf voor een deel en de rest moet je eigenlijk geen moeite voor doen om te weten wie het zich toe eigent. Even om je heen kijken volstaat. |
Die 900 miljard is dus het bedrag dat ze spaarders nog willen ontfutselen.
Allicht opnieuw door een crisis te triggeren, bangmakerij, spaarders die vanalles kopen waarvan de prijzen / koersen eerder werden opgedreven, en als de verkoophoog achter de rug is vala 900 miljard "verdampt". En schuld opgelost, zonder geld te moeten bijmaken, zonder inflatiecontrole te verliezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be