![]() |
Staatsracisme: Israël bant controversiële liefdesroman
Ik heb hier maar 1 woord voor: staatsracisme.
Het "judenrein" van de nazi's, maar omgekeerd! Citaat:
|
Eigenlijk hebben ze min of meer veel geleerd van hun slachter Hitler, Zo mochten 'volbloed Duitsers' niet meer trouwen met joden of mensen van andere rassen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alsof 50 tinten grijs schoollectuur zou moeten zijn....
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Dat bedoel ik dus.
|
Beetje ironisch aangezien in het Westen de joden vaak de grootste voorvechters zijn van massa-immigratie uit de derde wereld en de multiculturele samenleving. Maar zelf moet het joodse ras zuiver blijven precies.
|
Citaat:
![]() |
Een zware fantasieroman die wordt verbannen, hoe erg.
Zie je Palestijnen al zoiets schrijven? Ieuw. |
Hoe loopt dat boek eigenlijk af?
Happy ending? Worden de kinderen automatisch joods via de moeder of dient zij zich te bekeren en worden de kinderen automatisch mohamedaans via de vader (ik veronderstel dat die palestijn mohamedaan is). Zal de mohamedaan zich bekeren naar 't jodendom. Of worden ze 1 big happy family waar de kinderen zelf mogen kiezen welke waanzin ze willen aanhangen /geloven? Tricky... |
Citaat:
Dit is geen racisme, maar verantwoordelijkheidszin. We kunnen er een voorbeeld aan nemen. Ik moet er niet aan denken dat mijn dochter met een mohammedaan naar huis zou komen! |
Citaat:
Uw post staat in het verkeerd subforum. Wapper. Ik heb de indruk dat je een meeloper bent. |
Citaat:
Rudy. Dus in Israel en de bezette gebieden zijn er geen samenlevingsproblemen? Rudy. I heb de indruk dat je een stukske aan't zeveren bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Onjuiste informatie. http://www.news.com.au/lifestyle/rea...fe/borderlife-was-banned-from-the-high-school-curriculum-in-israel/news-story/8658cfb52dcf731dd91d36add8a4769f Ik stel voor dat er hier een aantal naar Noord-Korea verhuizen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be