![]() |
decor
Afgelopen september was ik blij verrast. Ik vond dat decor van Terzake veel mooier en beter dan het vorige decor. Vandaag is 't net omgekeerd. Ik vond de vorige decors veel beter. Dat nieuw decor voor De afspraak vind ik echt niet goed. Ze zitten veel te ver uiteen.
Moest de VRT niet bezuinigen? De vorige decors waren nog geen half jaar oud! Zo kort opeen! Heb liever dat ze in de inhoud investeren. Dat ze daar hun geld insteken! Ik vind het jammer dat dat vorige decor van Terzake nu weg is. |
Correctie: Eigenlijk gaat het om het geld van de belastingbetaler.
|
dat ze al dat volk gewoon buitengooien en mij elke avond een show van een uur geven.Veel goedkoper en ook meer entertainment
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welgemeende raad : zo weinig mogelijk reageren op Demper.
Hij weet niet wat hij zegt ... :roll: |
Terzake : ik volg Terzake niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het nieuw decor van De afspraak is echt niet gezellig, nu ze zo ver uit mekaar zitten. Het vorige decor vond ik echt veel beter. En zoals ik reeds zei: Afgelopen september heeft dat decor van Terzake met dat salontafeltje mij echt blij verrast.
|
1 Bijlage(n)
Deze trap uit een decor heb ik ontworpen.
2 x optrede + 1x aantrede = 63 cm, maar dat was voor de presentatrice niet te doen! Een paar weken later kon ik vertrekken bij decorontwerp. |
Kijk maar!
https://www.youtube.com/watch?v=2uGszrfzHtc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trolmeester khilleke van bruhheug ligt zijn roes uit te slapen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be