![]() |
Hoe Vlaams is de CD&V?
Op de site van het Blok is een nieuw dossier geopend die zeer interressant is voor de mensen die beweren dat de CD&V altijd een Vlaamsgezinde partij is geweest! Nu hebben ze geen excuses meer!
http://vlaamsblok.be/index.shtml |
Mijn beste ik heb de CD&V zien groeien van een oudbollige belgische CVP naar een frise vlaamse CD&V.
|
Dubbelpost ter provokatie.
|
Citaat:
|
CD&V stelt zich Vlaams(er) op, dankzij de invloed van de N-VA!
|
Citaat:
|
Weet ik veel.
Allenzins zijn N-VA en CD&V meer compatibel dan N-VA en Blok. In mijn opinie is Groen! zelfs nog compatibeler met N-VA, dan N-VA met 't Blok!!! |
Citaat:
|
Excuseer dat ik van hak op tak spring. Inzake het Blok is mijn rationaliteit meestal ver zoek!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke wel maar ja ik zal wel de grootste leugenaar zijn op dit forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
u denkt over mij wat u vindt en als ik in uw ogen een leugenaar ben tja dan is dat zo.
|
Citaat:
|
kim,Yann,hans1 enz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder het Vlaams kartel, waren de Vlaams-Waalse tegenstellingen nooit zo in de ether gekomen zoals nu! Een jaar geleden was het nog ondenkbaar dat de ene statistiek na de de andere over misbruiken in Wallonië zo in het lang en het breed zou zijn uitgesmeerd in de pers en politiek.
Zeggen dat de CD&V NU niet de Vlaamse kaart trekt getuigt van weinig kennis in de huidige politiek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be