![]() |
In Keulen: honderdan vrouwen aangerand door N-Afrikanen.
Crisisberaad in Keulen. Sinds oudejaarsavond zijn honderden vrouwen en meisjes lastiggevallen en aangerand door een zeer grote groep N.Afrikaanse mannen op het Centraal station van Keulen. Een klein aantal mannen vergreep zich steeds aan de vrouwen en de anderen versperden hen de weg. De mannen waren naar men meent speciaal naar Keulen gereisd om deze terreur te plegen. Ook elders in de stad gebeurde iets dergelijks, waarvoor al vijf mannen zijn aangehouden.
http://nos.nl/artikel/2078706-90-aan...et-gepakt.html Wat steekt daarachter? Moeten de Duitse meisjes en vrouwen zich aanpassen aan de voorschriften over kleding en gedrag van deze immigranten? Een fraai begin van het nieuwe jaar. |
Bij zulke gastjes helpt niets nog, het zou een vergissing zijn om met zo'n mensen proberen verder te leven.
|
Ies koeltoer mieneer,jaai niet begraaipen.Jaai voile rassiest zaain.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Misschien was de Middeleeuwse schandpaal echt niet zo'n slechte uitvinding
|
Citaat:
|
Bij mij in de buurt opent een dezer dagen een van de grootste opvangcentra van het land. Op de info - avond van het stadsbestuur wemelde het van de vragen door doodsbange vrouwen, en schreeuwende mannen die koken van woede.
1 incident met een verkrachting, diefstal in de supermarkt of iets dergelijks en de eerste dominosteen valt. Honderden vluchtelingen die tegelijkertijd met 7 euro maaltijdcheques hun dagelijkse maaltijden moeten bekostigen... Als ik een winkel had ging ik dicht. Ik hoop eigenlijk dat de boel eens flink escaleert, als signaal naar de overheid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je in Belgie al gehoord van verkrachtingszaken sinds de vluchtelingenorganisatie van start is gegaan? Ik niet, maar ik heb er ook niet naar gezocht. Ben benieuwd wat het excuus zal zijn om ons verder te laten slapen. Waarschijnlijk iets zoals "We mogen geen paniek veroorzaken en dus gaan we niet publiceren" Het is pompen of verzuipen. Als de regering en de media weigeren om ons te beschermen, is geweld het enige dat over blijft. |
waar zitten onze forumislamieten nu? Weer typisch een bewijs dat het europese linkse gedachtengoed aanzet tot de ondergang van onze maatschappij, en dat al de gelovigen gewoon achterlijk zijn
|
Citaat:
![]() |
|
Citaat:
Citaat:
En de vrouwen die die gedragscode niet volgen moeten achteraf niet komen klagen dat ze verkracht zijn. Ze moeten zich maar aanpassen. |
Pol Vanden Driessche en Xavier Buisseret zijn al gespot in Keulen.
Als ik zoiets zie gebeuren kan ik me eens lekker laten gaan en al mijn frustraties los laten op de aanrander(s) :D http://deredactie.be/permalink/1.2539331 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be