![]() |
1 miljoen vluchtelingen in opstand
in buurland duitsland zijn er nu iets meer dan 1 miljoen vluchtelingen, stel dat ze allemaal samen op hetzelfde moment rellen uitlokken welk leger of politiemacht gaan die gasten tegen houden. als ik zie dat de VS een
*Budget: 536 miljard euro *Actief personeel: 1.400.000 *Tanks: 8.848 *Vliegtuigen: 13.892 *Duikboten: 72 hebben hebben een vergelijkbaar land als Frankrijk op de 6 plaats *Budget: 55,5 miljard euro *Actief personeel: 202.761 *Tanks: 423 *Vliegtuigen: 1.264 *Duikboten: 10 dan maak ik mij toch serieus zorgen, wat denken jullie hierover. bron http://newsmonkey.be/article/56627 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was ooit anders ... ![]() ![]() |
Of die het allemaal gaan doen, die bebaarde en opgespoten filmacteurs/actrices, dat lijkt mij een hoogst twijfelachtige zaak. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zit jouw soort daar op te wachten, misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna volgt de derde wereldoorlog. |
Citaat:
Een beetje uitleg bij het woord schooemorrie schorriemorrie (zn) :adderengebroed, addergebroed, boeventuig, falderappes, gajes, geboefte, gebroed, gespuis, geteisem, plebs, rapaille, satansgebroed, schorem, schorremorrie, schuim, slangengebroed, tuig, tuig van de richel, uitschot, uitvaagsel |
Citaat:
p.s. Richt zijn hoofd ten hemel en zet het op een potje 'jammerklachten' zodat horen en zien vergaan (sorry buren :oops: ) |
Laat ons hopen. Hoe rapper, hoe liever.
Géén enkele multikullover, xenofiel, zeugmerkeladept die dan nog kan ontkennen dat 't niets te maken heeft met islam of de arme "oorlogs"vluchtelingen. Alhoewel ... 't Zal toch altijd "onze" schuld zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be