Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227538)

De schoofzak 6 januari 2016 09:44

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

Dat is de oplossing voor seksueel onaangepasten in onze samenleving.

Wel, dat wordt toch wel de uitspraak van het decennium !

titel: Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
link: http://nieuws.tpo.nl/2016/01/05/burg...-voor-vrouwen/

Citaat:

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin onder meer zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

Een gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting. In totaal zijn nu 90 aangiftes gedaan.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

Bhairav 6 januari 2016 09:50

Duitsers die over "armlengte" beginnen. Als dat maar goed komt...
:lol:

Peche 6 januari 2016 09:52

Duitsers zullen wel in actie komen. Het zijn geen Vlamingen of pc warriors he. Die kloppen derop.

de vuile muilekoek 6 januari 2016 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7951125)

titel: Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

Allee de vrouwen opsluiten hun vrijheid afpakken ... geen alcohol meer want dit is verboden binnenkort ... ik zie al duidelijk waar we naartoe gaan ,:roll:

alberto 6 januari 2016 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7951140)
Allee de vrouwen opsluiten hun vrijheid afpakken ... geen alcohol meer want dit is verboden binnenkort ... ik zie al duidelijk waar we naartoe gaan ,:roll:

Of hoe men de oorzaak omdraait, en dat allemaal om de " nieuwe aanwinsten" ter wille te zijn.

omaplop 6 januari 2016 10:16

Vrouwen terug in hoepelrokken en met kuisheidsgordels!!!!

Knights Templar 6 januari 2016 10:35

Die messteek in haar nek heeft blijkbaar voor wat zuurstoftekort in haar al weinige hersenen veroorzaakt...

Universalia 6 januari 2016 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7951137)
Duitsers zullen wel in actie komen. Het zijn geen Vlamingen of pc warriors he. Die kloppen derop.

Twijfelachtige zaak. 8O

alice 6 januari 2016 10:46

Citaat:

Ik vind dit ronduit schandalig!
Denken ze daar in Duitsland dat mensen achterlijk zijn of zo?
Zoals eerder in de media werd weergegeven waren " dit soort incidenten"nog nooit eerder gebeurd, en ging het over grote aantallen mannen. Dan de link met " grote aantallen mannelijke vluchtelingen" op deze manier uit de wind zetten is ronduit grof, evenals de verantwoordelijkheid bij vrouwen zelf leggen!

Walgelijk gewoon, je kunt vrouwen die vanaf nu zelf voor hun veiligheid gaan zorgen op welke manier dan ook, na dit laffe gedrag van beleidsmakers niets verwijten.
Die beleidsmakers mogen ze er van mij uit schoppen of misschien hun dochters eens de ervaring van " heeft niets met vluchelingen te maken" mee geven?
Het is wel duidelijk dat er niets zal ondernomen worden tegenover de daders!

alice 6 januari 2016 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7951161)
Of hoe men de oorzaak omdraait, en dat allemaal om de " nieuwe aanwinsten" ter wille te zijn.

Dat is het inderdaad, toegeven dat onder vluchtelingen gewoon erg veel mannen zitten die vrouwen als hoeren zien, wanneer hun gedrag afwijkt van hoe het gaat in " thuislanden" van die vluchtelingen mag vooral niet gezegd worden!

Marie van de koster 6 januari 2016 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7951214)
Ik vind dit ronduit schandalig!
Denken ze daar in Duitsland dat mensen achterlijk zijn of zo?
Zoals eerder in de media werd weergegeven waren " dit soort incidenten"nog nooit eerder gebeurd, en ging het over grote aantallen mannen. Dan de link met " grote aantallen mannelijke vluchtelingen" op deze manier uit de wind zetten is ronduit grof, evenals de verantwoordelijkheid bij vrouwen zelf leggen!

Walgelijk gewoon, je kunt vrouwen die vanaf nu zelf voor hun veiligheid gaan zorgen op welke manier dan ook, na dit laffe gedrag van beleidsmakers niets verwijten.
Die beleidsmakers mogen ze er van mij uit schoppen of misschien hun dochters eens de ervaring van " heeft niets met vluchelingen te maken" mee geven?
Het is wel duidelijk dat er niets zal ondernomen worden tegenover de daders!

2!

Gedragscode voor vrouwen? Vrouwen hebben zich niet opeens aan nieuwe regels te houden. Zijn de vrouwen in het Westen dan opeens niet even vrij meer als de mannen?
God, die hele zaak maakt mij zo verschrikkelijk kwaad.

Peche 6 januari 2016 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7951198)
Twijfelachtige zaak. 8O

Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. international love....

alice 6 januari 2016 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7951222)
2!

Gedragscode voor vrouwen? Vrouwen hebben zich niet opeens aan nieuwe regels te houden. Zijn de vrouwen in het Westen dan opeens niet even vrij meer als de mannen?
God, die hele zaak maakt mij zo verschrikkelijk kwaad.

Mij ook...ik denk er niet aan om de klok terug te draaien en ook maar één toegeving te doen, omdat er horden mannen met een totaal onaanvaardbare mentaliteit hier als " vluchteling" een nieuw leven kunnen beginnen.
Ik verwacht een beleid wat duidelijk is naar mannen toe, wie dit gedrag stelt heeft hier geen toekomst, en wordt onmiddellijk terug gestuurd.

Hypochonder 6 januari 2016 12:06

Dat soort volk, zoals die burgemeester van Keulen, blijft maar denken alsof wij ons aan hen moeten aanpassen. Gewoon afvoeren samen met hun knuffelallochtonen die ook zo denken en handelen. Vrouwen moeten zich helemaal niet aanpassen of een bepaalde gedragscode volgen, wat voor ongelofelijke onzin is dat.

Hypochonder 6 januari 2016 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7951137)

Zeveraar. De Duitsers hebben in 2015 meer dan één miljoen vluchtelingen geslikt dankzij hun immer populaire Mutti Merkel. En nu zouden ze er plots op kloppen? De Duitsers zijn nog makker dan de Vlamingen, ze hebben hun WO II trauma nog altijd niet verteerd.

Patrick M. 6 januari 2016 12:17

1 Bijlage(n)
Er is ooit nog iemand geweest met een armlengte...

DewareJakob 6 januari 2016 12:27

Citaat:

Dus ambtenaren moeten verder van vreemdelingen blijven? Die hebben toch allemaal een 'lange arm' (of ontgaat mij iets?) :mrgreen:

Zucht 6 januari 2016 12:40

Citaat:

Volgens de krant werden meerdere vrouwen vrouwen het slachtoffer van een veertigtal aanranders, zo ook Linda. Ook zij wil haar verhaal enkel onder een schuilnaam kwijt. Ze was met vrienden naar de concerthal Arena getrokken om er een optreden bij te wonen. Daarna wou ze met de trein terug naar Bergheim. "In het station stond een grote groep mannen die vrouwen aanvielen en betastten. Veel vrouwen vielen gewoon op de grond en werden bij de benen gegrepen. Ik zag hoe ze het slipje van een vrouw uittrokken. Ik ben niet snel bang maar ik ben toch in paniek het station
uitgelopen."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...sopening.dhtml

Bovenstaande hadden die vrouwen dus kunnen voorkomen door op een armlengte van vreemdelingen te blijven, volgens Keulse politie en burgemeester.

Lukkas 6 januari 2016 12:55

Merkel haast zich om te zeggen dat er geen vluchtelingen tussen deze criminelen zitten. Raar toch, want op het moment van deze uitspraak werden de daders nog niet geïdentificeerd. De linkse bende is één grote leugen.

Universalia 6 januari 2016 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7951422)
Er is ooit nog iemand geweest met een armlengte...

En wat met de korte versie van die 'groet'? Dat lijkt mij dichtbij??? Gaat dat wel goedkomen denkt u?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be