![]() |
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
Dat is de oplossing voor seksueel onaangepasten in onze samenleving.
Wel, dat wordt toch wel de uitspraak van het decennium ! titel: Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen link: http://nieuws.tpo.nl/2016/01/05/burg...-voor-vrouwen/ Citaat:
|
Duitsers die over "armlengte" beginnen. Als dat maar goed komt...
:lol: |
Duitsers zullen wel in actie komen. Het zijn geen Vlamingen of pc warriors he. Die kloppen derop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen terug in hoepelrokken en met kuisheidsgordels!!!!
|
Die messteek in haar nek heeft blijkbaar voor wat zuurstoftekort in haar al weinige hersenen veroorzaakt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Denken ze daar in Duitsland dat mensen achterlijk zijn of zo? Zoals eerder in de media werd weergegeven waren " dit soort incidenten"nog nooit eerder gebeurd, en ging het over grote aantallen mannen. Dan de link met " grote aantallen mannelijke vluchtelingen" op deze manier uit de wind zetten is ronduit grof, evenals de verantwoordelijkheid bij vrouwen zelf leggen! Walgelijk gewoon, je kunt vrouwen die vanaf nu zelf voor hun veiligheid gaan zorgen op welke manier dan ook, na dit laffe gedrag van beleidsmakers niets verwijten. Die beleidsmakers mogen ze er van mij uit schoppen of misschien hun dochters eens de ervaring van " heeft niets met vluchelingen te maken" mee geven? Het is wel duidelijk dat er niets zal ondernomen worden tegenover de daders! |
Citaat:
|
Citaat:
Gedragscode voor vrouwen? Vrouwen hebben zich niet opeens aan nieuwe regels te houden. Zijn de vrouwen in het Westen dan opeens niet even vrij meer als de mannen? God, die hele zaak maakt mij zo verschrikkelijk kwaad. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht een beleid wat duidelijk is naar mannen toe, wie dit gedrag stelt heeft hier geen toekomst, en wordt onmiddellijk terug gestuurd. |
Dat soort volk, zoals die burgemeester van Keulen, blijft maar denken alsof wij ons aan hen moeten aanpassen. Gewoon afvoeren samen met hun knuffelallochtonen die ook zo denken en handelen. Vrouwen moeten zich helemaal niet aanpassen of een bepaalde gedragscode volgen, wat voor ongelofelijke onzin is dat.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Er is ooit nog iemand geweest met een armlengte...
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovenstaande hadden die vrouwen dus kunnen voorkomen door op een armlengte van vreemdelingen te blijven, volgens Keulse politie en burgemeester. |
Merkel haast zich om te zeggen dat er geen vluchtelingen tussen deze criminelen zitten. Raar toch, want op het moment van deze uitspraak werden de daders nog niet geïdentificeerd. De linkse bende is één grote leugen.
|
Citaat:
En wat met de korte versie van die 'groet'? Dat lijkt mij dichtbij??? Gaat dat wel goedkomen denkt u? ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be