![]() |
Homans wil geen staatshervorming in 2019
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...-bestaat.dhtml
Citaat:
Serieus, hoe doe je dat, een nieuwe bevoegdheidsverdeling zonder staatshervorming? |
Citaat:
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :trololol: We gaan op zekere morgen opstaan en ons afvragen, waar is Belgie? Man man man... |
Citaat:
Het wordt een moeilijke tweespalt, daar in 2019. Enerzijds willen ze hun rechts-liberale beleid doorzetten, anderzijds een staatshervorming. Het ene kan niet met dezelfde partijen als het andere, behoudens grote electorale verschuivingen in Wallonië. Het wordt dus net als in 2014: men trekt met beide doelstellingen naar de kiezer en laat er uiteindelijk eentje vallen. Iene miene mutte... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Luister jongens, ik ken haar een beetje.
Ik stel voor dat we haar niet kwaad maken, want dat wilt ge niet meemaken. We gaan dus in 2019 voor exact hetgeen ze vraagt. 't Zal voor iedereen 't beste zijn. . |
Citaat:
natuurlijk :-) |
Citaat:
'we kunnen nu geen communautaire eisen stellen' 'alles gaat goed' 'in 2019 zullen we verder doen zoals we bezig zijn, in 2025 zullen we communautaire eisen stellen...' |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat zal niet waar zijn:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is de schaamte niet meer voorbij, dit is 7 landen verder ...
Als dat Holmens nu denkt dat ze tegen 2025 met haar goedgevulde zakken richting paradijs kan trekken, dan gaat ze zich eens stevig mispakken. Al moet ik ze ginder hoogstpersoonlijk in de eerste beste palmboom opknopen. A propos: dat kreng is nog maar 42 zie ik net. Ik had ze al eind de 50 gerekend, de mottige teef. |
Citaat:
|
Citaat:
We zijn geen voorstander voor het zoveelste rondje staatshervorming, dus het zal dan wel, denk ik, in 2019 over iets anders gaan", zegt Homans. "De splitsing van België .... :-) |
Citaat:
Witte kaproen maakt mijn dag met zijn aandoenlijke naieviteit.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be