![]() |
Gevecht tijdens avondeten: zeven asielzoekers opgepakt
Gevecht tijdens avondeten: zeven asielzoekers opgepakt
Wie zal de schade (moeten) betalen ?? http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...opgepakt.dhtml Net aangekomen , en dan amok maken ?? Het maakt voor mij geen moer uit wie het zijn , die mogen aangepakt worden !! Zijn het net aangekomen amokmakers of wachten ze ondertussen al op hun papieren: met onmiddellijk ingang terugsturen !!!! |
Niet de eerste, noch de laatste keer.
|
Zijt daar maar zeker van , helaas :( !!
|
Citaat:
Dat geldt ook voor jou cookie. :-D Citaat:
|
Citaat:
Met onmiddellijk ingang naar de uitgang stampen !!!! |
Citaat:
Dat 't steeds erger & erger wordt en meer & meer uit de hand gaat lopen. Dat ze elk asielcentra met de grond afbreken, in de fik steken, rotzooi maken, heelder buurten onveilig maken etc etc... kortom gewoon zichzelf zijn, hun cultuur beleven en doen waar ze 't best in zijn. |
BTW: (OFF-topic) Ik kijk geregeld toch nog Dagelijkse Kost :)
Een van de weinige VRT programma's die mij nog interesseren !! Zolang ze dat niet van't scherm halen , want anders .... :x |
Citaat:
Hun start is al veelbelovend. :-) |
Citaat:
Bah jakkes. |
Simpele dingen mag ook , ik krijg er wel honger van :)
|
Citaat:
Welkom! Welkom! Wir schaffen dass! En telkens andere landen iets strikter beginnen te worden, hoe meer van dat rotzooi er hier ongestoord zal blijven aanspoelen! Want in ons apenland zal het zeker het langst duren vooraleer er ernstig actie zal mogen worden genomen... |
Wie het normaal vindt dat men amok maakt & schade veroorzaakt ,
die moet zich toch een laten nakijken !! Zoiets kan men beter niet verzwijgen !! Merkel met haar Wir Schaffen Dass , zij bedoelt daarmee: Europa naar de kloten helpen !! |
Citaat:
Eigenlijk te triestig voor woorden. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Euh?? 8O Dat is een van de eersten die ik weg zap. Kan die zeuren. |
Citaat:
Ze komt dan uit het oostelijke gedeelte , maar .... WOII heeft er niks mee te maken !! |
Citaat:
We moeten maar wennen aan de huidige toestanden. |
Citaat:
Al die overdreven kookprogramma's :oops: Ik zou zelf nog met eten amok gaan maken ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be