![]() |
Connectie politics.be met overheid ?
Ik heb zo de indruk dat forum.politics.be gegevens doorspeelt aan de overheid over wie achter een bepaalde nick zit.
Is dit correct ? |
Voor een antwoord op jouw vraag kan je terecht bij de minister bevoegd in zake:
Als Staatssecretaris voor Sociale Fraude, Privacy en Noordzee vind ik het mijn plicht om burgers met raad en daad bij te staan. 02 528 65 99 [email protected] Heb je een vraag of suggestie, dan verneem ik dit graag. Aarzel daarom niet om mij of één van mijn medewerkers te contacteren. Binnen wat kan en mag, onderzoeken we uw vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat "de Schoof" een vuile muil heeft ? Dus naast mijn echte naam op de lijst van nva-staatsgevaarlijken, ook de melding "durft schelden naar brave PS-sossen" ? . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pontifex. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Verder was het een vraag. |
Citaat:
Zelfs de staatsveiligheid leest hier mee en beschikt over de gegevens van iedere deelnemer op dit forum. |
Citaat:
Ik had nu toch gedacht dat wij belangrijk waren voor de staatsveiligheid en dergelijke. Weeral een illusie armer. Sarcasmeknop uit! |
Citaat:
Een kennis van mij werkt bij de staatsveiligheid. Die kent van iedereen hier de naam, toenaam, adres, bankcodes, penislengte, borst(en)omtrek, lievelingsgerecht, sexuele voorkeur, brutoloon en aantal toiletbezoeken/dag. |
Ik denk soms dat het die twee kerels van de staatsveiligheid ZELF zijn die hier posten.
De domme dingen die je hier leest. Haha in your face, Frans en Jean-Pierre! |
Hoe meer de Belgische staat uitgeeft aan mij volgen, hoe sneller ze failliet zijn. Goede zaak!
* Feeling important * |
.
|
Citaat:
|
Citaat:
edanktb oorv ed aarschuwingw, opict tarters! Anm, anm. :rofl: |
Citaat:
Deze draad mag dicht AUB. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be