Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Ooggetuige Keulen zwijgt niet: “betasten, spuwen, schoppen... dit was echt!” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227597)

Universalia 7 januari 2016 14:17

Ooggetuige Keulen zwijgt niet: “betasten, spuwen, schoppen... dit was echt!”

Bron

Detail tekst:

Citaat:

De Duitse portier Ivan Jurcevic uit Keulen zag hoe het ongelofelijk fout liep op oudejaarsnacht. Hij deelde zijn verhaal via een video op facebook. De video werd inmiddels al enkele miljoenen keren bekeken. Jurcevic woont al 40 jaar in Duitsland en is al meer dan 25 jaar portier. Op oudejaarsnacht bewaakte hij het Excelsior Hotel in Keulen. In zijn verhaal geeft hij meer details over hoe alles verliep.
Ik verschiet er eigenlijk de laatste tijd niet meer van dat de mensen uiteindelijk eens openlijk hun verhaal gaan doen over bepaalde toestanden/feiten die gebeurden in hun omgeving.

Misschien ook handig om de nodige misschien wel komende doofpotaffaires even te omzeilen?

Citaat:

“Dit zijn de mensen die we hebben verwelkomd met teddybeertjes en flesjes water in het station van München.” Hij besluit zijn video met wat zorgen: hij vreest dat alles nog zal escaleren en dat het zeker met carnaval in Keulen niet rustig zal blijven. “Ik wens voor 2016 vrede in Duitsland!”, aldus de aangeslagen portier.
Ik denk dat er al velen met de 'daver' op het lijf zitten voor het komende carnavalfeest.

Wat mij ook enorm vreemd in de oren klinkt is dat de Duitse Politie zich daar zo ferm aan mispakt heeft aan die aanrandingen in Keulen.

Aanrandingen Keulen: “Daders zijn jonge asielzoekers”

Gelijk terugsturen is de boodschap en nooit meer de kans bieden op enig asiel, nergens meer niet in de EU of waar dan ook. 8O

zonbron 7 januari 2016 14:32

Ze kunnen alvast op een praktische wijze een armlengte (en een beenlengte) afstand van vreemden houden.

Nog wat sfeerbeelden:

Peche 7 januari 2016 14:39

En niemand dat er op klopte of erger?
Schandalig hoor.

Skobelev 7 januari 2016 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7953001)
En niemand dat er op klopte of erger?
Schandalig hoor.

Waar zitten de neonazi's als je ze nodig hebt.... :-(

Bhairav 7 januari 2016 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7953022)
Waar zitten de neonazi's als je ze nodig hebt.... :-(

Die zijn eigenlijk niet veel beter. Zet ze in 'n arena met die aanranders en laat ze elkaar afmaken.

Peche 7 januari 2016 14:52

En ge moogt niet oproepen tot geweld he.
Anders wist ik het wel.

Skobelev 7 januari 2016 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7953028)
Die zijn eigenlijk niet veel beter. Zet ze in 'n arena met die aanranders en laat ze elkaar afmaken.

Veralgemenen.... :magniet:

Bhairav 7 januari 2016 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7953046)
Veralgemenen.... :magniet:

Jaloers dat ik er beter in ben als u?

Skobelev 7 januari 2016 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7953049)
Jaloers dat ik er beter in ben als u?

Ga je de persoonlijke toer alweer op? Geen argumenten meer zoals gebruikelijk?

Bhairav 7 januari 2016 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7953053)
Ga je de persoonlijke toer alweer op? Geen argumenten meer zoals gebruikelijk?

Gij hebt andere trukjes als ge geen argumenten meer hebt, ik weet het.
Sterker nog: ik heb u eigenlijk alleen uw racistische gal weten spuwen zonder de intentie te argumenteren.

Skobelev 7 januari 2016 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7953058)
Gij hebt andere trukjes als ge geen argumenten meer hebt, ik weet het.
Sterker nog: ik heb u eigenlijk alleen uw racistische gal weten spuwen zonder de intentie te argumenteren.

Ik weiger alvast deze draad door uw off-topic gespam verder te zetten, hou maar een polemiekje tegen uzelf. GFYS

Bhairav 7 januari 2016 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7953067)
Ik weiger alvast deze draad door uw off-topic gespam verder te zetten, hou maar een polemiekje tegen uzelf. GFYS

Doei. Ga naar Stormfront wat ouwehoeren, of valt u daar te weinig op?

Skobelev 7 januari 2016 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7952972)
Bron

Detail tekst:

Ik verschiet er eigenlijk de laatste tijd niet meer van dat de mensen uiteindelijk eens openlijk hun verhaal gaan doen over bepaalde toestanden/feiten die gebeurden in hun omgeving.

Misschien ook handig om de nodige misschien wel komende doofpotaffaires even te omzeilen?

Ik denk dat er al velen met de 'daver' op het lijf zitten voor het komende carnavalfeest.

Wat mij ook enorm vreemd in de oren klinkt is dat de Duitse Politie zich daar zo ferm aan mispakt heeft aan die aanrandingen in Keulen.

Gelijk terugsturen is de boodschap en nooit meer de kans bieden op enig asiel, nergens meer niet in de EU of waar dan ook. 8O

Kunnen de bepotelde, bestolen of verkrachte dames en meisjes geen klacht indienen tegen Merkel? Zij is tenslotte de oorzaak waardoor de Duitse vrouwelijke autochtone bevolking aan dat uitschot is blootgesteld. Schuldig verzuim?

Bhairav 7 januari 2016 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7953101)
Kunnen de bepotelde, bestolen of verkrachte dames en meisjes geen klacht indienen tegen Merkel? Zij is tenslotte de oorzaak waardoor de Duitse vrouwelijke autochtone bevolking aan dat uitschot is blootgesteld. Schuldig verzuim?

Of meteen 'n politieke partij oprichten?

Ze zouden beter wat leren vechten om zich te verdedigen, of mogen alleen mannelijke skinheads om rolverdelende redenen dat doen?

Zipper 7 januari 2016 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7952972)
Bron

Detail tekst:

Dit belooft voor Carnaval in Keulen, volgende maand :?

Bhairav 7 januari 2016 15:34

Beter naar de Oktoberfesten gaan, Véél vrouwvriendelijker (ahum).

PORSCHE 7 januari 2016 15:36

Ach ja we kunnen er over blijven zeveren. Maar de politiek trekt er zich geen bal van aan. Een cursus hoe omgaan met vrouwen en het is weer opgelost. Geen vuiltje aan de lucht. Ik weet al wat ik voor mijn nichtje ga kopen : traangas en een teaser. Vandaag op villa politica toch 1 slimme politieker : FDW en zijn vraag om traangas te legaliseren.

Politiek gezien wordt er niets gedaan. Ze gaan het in kaart brengen :D Allochtonen worden nog steeds met open armen ontvangen. Eigen volk wordt vergeten en als citroenen uitgeperst. Een Belg krijgt voor het wegwerpen van een papiertje een grotere boete dan een vluchteling die een Vlaamse vrouw bepotelt. Wij betalen ons blauw opdat die allochtonen/vluchtelingen een gouden hangmat kunnen aangeboden krijgen. Nu wordt ze zelfs lekker wit vrouwelijk vlees op een bord aangeboden. Ik hoop -en dat meen ik voor de volle 100%- dat er gewapende milities gaan komen die de allochtonen en vluchtelingen gaan verdrijven.

Iedereen die enkele weken/maanden geleden nog zei welkom vluchtelingen is vandaag schuldig aan de verkrachtingen door die vluchtelingen! Dat ze daar maar eens HEEL GOED over nadenken!!!

PORSCHE 7 januari 2016 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7953112)
Dit belooft voor Carnaval in Keulen, volgende maand :?

Ik hoop op nog heel ergere zaken dan nu. Dat Merkel en die trut van een burgemeester los op hun gezicht gaan. Want zij beiden zijn mede SCHULDIG aan al die aanrandingen en verkrachtingen. Zij hebben er groen licht voor gegeven en het stilzwijgend toegelaten. Zij hebben die vluchtelingen met open armen ontvangen. Zij hebben die vluchtelingen richting de vrouwen geduwd!

hiper42 7 januari 2016 15:39

Kijk het is heel simpel. De zooi die we nu meemaken is volledig terug te leiden tot een
gebrek aan respect bij de immigrant. Of een falen van Europese regeringen om respect
af te dwingen bij de moslim immigranten. Men had van dag 1 het uiten van de geloofsovertuiging door hoofddoek of boerka of lange kleding voor mannen of wat dan
ook moeten verbieden. Ofwel erin en je kleden en gedragen zoals de lokale bevolking
ofwel eruit.
Dat heeft men dus niet gedaan en dat is door de moslims gewoon aanzien als een teken
van grote zwakte.

Zipper 7 januari 2016 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 7953131)
Ik hoop op nog heel ergere zaken dan nu. Dat Merkel en die trut van een burgemeester los op hun gezicht gaan. Want zij beiden zijn mede SCHULDIG aan al die aanrandingen en verkrachtingen. Zij hebben er groen licht voor gegeven en het stilzwijgend toegelaten. Zij hebben die vluchtelingen met open armen ontvangen. Zij hebben die vluchtelingen richting de vrouwen geduwd!

I know.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be