![]() |
Ooggetuige Keulen zwijgt niet: “betasten, spuwen, schoppen... dit was echt!”
Bron
Detail tekst: Citaat:
Misschien ook handig om de nodige misschien wel komende doofpotaffaires even te omzeilen? Citaat:
Wat mij ook enorm vreemd in de oren klinkt is dat de Duitse Politie zich daar zo ferm aan mispakt heeft aan die aanrandingen in Keulen. Aanrandingen Keulen: “Daders zijn jonge asielzoekers” Gelijk terugsturen is de boodschap en nooit meer de kans bieden op enig asiel, nergens meer niet in de EU of waar dan ook. 8O |
Ze kunnen alvast op een praktische wijze een armlengte (en een beenlengte) afstand van vreemden houden.
![]() Nog wat sfeerbeelden: ![]() ![]() |
En niemand dat er op klopte of erger?
Schandalig hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ge moogt niet oproepen tot geweld he.
Anders wist ik het wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterker nog: ik heb u eigenlijk alleen uw racistische gal weten spuwen zonder de intentie te argumenteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zouden beter wat leren vechten om zich te verdedigen, of mogen alleen mannelijke skinheads om rolverdelende redenen dat doen? |
Citaat:
|
Beter naar de Oktoberfesten gaan, Véél vrouwvriendelijker (ahum).
|
Ach ja we kunnen er over blijven zeveren. Maar de politiek trekt er zich geen bal van aan. Een cursus hoe omgaan met vrouwen en het is weer opgelost. Geen vuiltje aan de lucht. Ik weet al wat ik voor mijn nichtje ga kopen : traangas en een teaser. Vandaag op villa politica toch 1 slimme politieker : FDW en zijn vraag om traangas te legaliseren.
Politiek gezien wordt er niets gedaan. Ze gaan het in kaart brengen :D Allochtonen worden nog steeds met open armen ontvangen. Eigen volk wordt vergeten en als citroenen uitgeperst. Een Belg krijgt voor het wegwerpen van een papiertje een grotere boete dan een vluchteling die een Vlaamse vrouw bepotelt. Wij betalen ons blauw opdat die allochtonen/vluchtelingen een gouden hangmat kunnen aangeboden krijgen. Nu wordt ze zelfs lekker wit vrouwelijk vlees op een bord aangeboden. Ik hoop -en dat meen ik voor de volle 100%- dat er gewapende milities gaan komen die de allochtonen en vluchtelingen gaan verdrijven. Iedereen die enkele weken/maanden geleden nog zei welkom vluchtelingen is vandaag schuldig aan de verkrachtingen door die vluchtelingen! Dat ze daar maar eens HEEL GOED over nadenken!!! |
Citaat:
|
Kijk het is heel simpel. De zooi die we nu meemaken is volledig terug te leiden tot een
gebrek aan respect bij de immigrant. Of een falen van Europese regeringen om respect af te dwingen bij de moslim immigranten. Men had van dag 1 het uiten van de geloofsovertuiging door hoofddoek of boerka of lange kleding voor mannen of wat dan ook moeten verbieden. Ofwel erin en je kleden en gedragen zoals de lokale bevolking ofwel eruit. Dat heeft men dus niet gedaan en dat is door de moslims gewoon aanzien als een teken van grote zwakte. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be