![]() |
"Rekening houden met aanslag in België op 15 januari"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Op het vlak van bedreigingen gaat het er in de EU alsmaar slechter en slechter aan toe dacht ik. Er gaat geen dag voorbij of we worden geconfronteerd met mogelijke aanslagen of andere soort van oproer en het spijtige van de zaak is dat we het vroeger misschien nog naast ons konden neerleggen, het 'weglachen' maar tegenwoordig is het bittere ernst. 8O Politiediensten, security, leger die alle dagen in gevechtstenue de straat op gestuurd worden wegens potentiële dreigingen, de mensen zelf die de straten op bepaalde uren niet meer durven te betreden wegens getto vorming in bepaalde buurten, mensen die snel naar de winkel lopen en daarna al even snel thuis wat gaan cocoonen. Misschien nog niet zoveel maar toch merk je het meer en meer, het begint op te vallen zeg maar. 8O |
Lachwekkende BS.
|
Citaat:
|
Het 'vingeren' en 'aanraken' van honderden Westerse vrouwen door 2000 nieuwkomende 'moslims' in Keulen is veel meer dan een kalash of een bommetje welke men op 10 dagen volledig vergeet.
Nu zit de schrik er in. Dit volk moet BUITEN! De moslims spelen op rassenverschil in (huidskleur & origine). Daar vallen velen voor. Het probleem echter 'is en blijven' de zandbakkers. Ik wens hun een 'home sweet home toe' en dus nu--- ophoepelen. |
Citaat:
Ik heb ook zowat 5 jaar lang hier verwittigd voor 'deze grote miserie der oorlogen en BS' (adel/elite/religie/idealen... volk). Ik zie niets gebeuren. Aangerande vrouwen over gans Europa. EU = sitting ducks Maar nu zitten ze er wel op. Doodknallen had mss minder pijnlijk geweest- |
Citaat:
Pijnlijk detail is wel dat er veel van onze Politici het nog steeds niet inzien en ze nog meer gaan pamperen. :roll: |
Citaat:
Zoniet organiseert de burger het wel. Nu reeds volop aan de gang trouwens, in 'zwijgzame' spoedversnelling. |
Enkel echte vluchtelingen AUB!
Deze extra 'onkost' is ongewenst. De burger moet de overheid dat duidelijk maken. Wij respecteren internationale wetgeving/rechten en onze soevereiniteit. Kemels, buiten. Sommigen zeggen castreren. Ik zou dat nooit doen. Maar we kunnen in deze kwestie een uitzondering maken. Waar wachten we op? Toch sowieso buitenkegelen deze heethoofden. Waar wacht men in feite op? De knuffelende overheid zal het niet doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boten, grootse schepen--- liefst zonder raampjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Katholieke scholen die veel moslimleerlingen tellen, krijgen de raad om de zwaarste examens op maandag te zetten en alles zo veel mogelijk ’s ochtends te concentreren. “De ramadan valt dit jaar pal in juni. Voor veel moslimjongeren wordt dat een moeilijke periode”, zegt Willy Bombeek van Katholiek Onderwijs Vlaanderen in Het Nieuwsblad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuke veralgemening! |
Citaat:
In zo'n situatie is het moeilijk om mensen tot vechten aan te zetten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be