![]() |
Tahrirpleinen in Europa
Wie graag eens 'kort bij huis' iets extreem exotisch (echt ongezien!) beleeft kan dit topic volgen.
Als referentie: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...rirplein.dhtml https://ejbron.wordpress.com/2013/07...t-tahrirplein/ De 22-jarige Nederlandse vrouw die afgelopen weekend werd belaagd op het Tahrirplein in Caïro is op het plein verkracht. Dat schrijft het Algemeen Dagblad. De vrouw liep stage voor een Egyptische organisatie en was vrijdagavond met een vriend naar het plein gegaan om foto's te nemen. Ze is inmiddels terug in Nederland. Uit ons recent pakket: De festiviteiten in Keulen 2016, een primeur waar we trots op zijn: Citaat:
U hebt het feest gemist? Geen zorgen! Spoedig ook nabij U! Wij breiden dagelijks de service uit ism. de EC/EC. Wij voorzien U van GPS-coordinaten, route en datum. Net zoals de 'vluchtelingen', deel mee! Een uniek kans en uiterst verrijkende belevenis. #weesvooreendagvluchteling |
Deze draad werd in het bijzonder opgestart voor zij die onze moslimbroeders en fiki fiki niet kennen/kenden.
U bent bij deze uitgenodigd. Hartelijk welkom. |
|
Sexuele opvoeding?
:rofl: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En links blijft het met veel plezier verbloemen. Tot in het absurde toe.
Ik hoorde gisteren Martine Tanghe op de VRT, in een 'duidingsprogramma' de volgende vraag stellen aan Theo Francken : "Is het niet omdat deze mensen allemaal dicht op elkaar liggen in de centra dat dit soort dingen gebeuren ?' Ik kon mijn oren niet geloven en heb even teruggespoeld....Die méénde dat ! |
Citaat:
Verkrachters hun gedrag trivialiseren tot zelfs rationaliseren is walgelijk. Het linkse gedachtengoed is obsceen. |
Als de NVA ballen moest hebben, dan zouden ze dat rood nest dat media noemt, eens goed moeten uitmesten. De mensen hebben recht op neutrale en eerlijke informatie. Dat is het basisprincipe van een echte democratie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be