![]() |
7 dagen op 7: De grote mediatest!
Na een weekje doofpotoperatie in de media vraagt diezelfde media zich af hoe goed U hun hebt opgevolgd gedurende de laatste 7 dagen.
Hier kan U zich 'testen': http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ualiteit.dhtml Deel Uw puntjes mee. Ik scoorde een vette 3. |
Joepie! Ik heb 5 op 7!
Ik vind het ongelooflijk straf dat ik zo goed kan gokken want wat weet ik nu guns 'n roses of pearl jam of Kinderchocolade. Niks jongens, helemaal nikske :lol: |
Proficiat, je scoorde: 6 op zeven
Juist deze had ik fout: Citaat:
|
5/7
|
Citaat:
|
4 op 7
Dat VS geïnspireerd entertainment nieuws wil ik niet eens weten. Pampers of Kinder chocolade? 😕 Waarom niets over de historische H bom test van Noord Korea waar men nu in de VN druk over aan het doen is? Waarom weet amper een kat dat er deze week minstens 65doden vielen bij een terroristische aanslag in Libië? Over de grootste gasramp uit de geschiedenis van California die zich aan het voltrekken is en die men blijkbaar niet onder controle krijgt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeven dagen, zeven vragen
Proficiat, je scoorde: 6 op zeven geen idee dat studio 100 Flandria boten in bezit had. |
Amai.
't Belangrijkste nieuws van de laatste 7 dagen. Gelukkig dat we de MSM hebben, wat zouden we toch zijn zonder dat we wisten wie 't gezicht van Kinderchocolade was. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat hij al zo'n 10 jaar dood was. 😯 |
Citaat:
Brood en spelen weet je wel. Je houdt ze beter mak met chocolade, zangwedstrijdjes en ander compleet onbelangrijk nieuws. Met echt nieuws kan je de sociale-media-generatie echt geen plezier doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be