Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vraag aan onze "Europese" moslims (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227639)

Cabeza de wikingo 8 januari 2016 13:22

Vraag aan onze "Europese" moslims

Een vraag aan onze "goed-geïntegreerde moslims" in Europa.

Na de massale aanrandingen op Duitse meisjes en vrouwen, waar blijft jullie spontane, massale betoging waarin jullie als leden van een tolerante, verdraagzame godsdienst oproepen tot respect tegenover de vrouw.
Het blijft hier oorverdovend stil.
Op de website van de moslimexecutieve van België zie ik ook niets over een veroordeling van het sexueel geweld op vrouwen.

Mag ik dan besluiten dat jullie stilzwijgend akkoord gaan met aanrandingen en verkrachtingen op Europese vrouwen?

Cabeza de wikingo 8 januari 2016 21:26

Nog geen antwoord mogen ontvangen. Wat ik ook dacht, onze moslims gaan dus akkoord met aanranden van blanke meisjes/vrouwen.

Another Jack 8 januari 2016 21:31

Een optie is dat er hier geen "goed-geïntegreerde moslims" posten....

Fille van de Foor 8 januari 2016 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo (Bericht 7954626)
Een vraag aan onze "goed-geïntegreerde moslims" in Europa.

Na de massale aanrandingen op Duitse meisjes en vrouwen, waar blijft jullie spontane, massale betoging waarin jullie als leden van een tolerante, verdraagzame godsdienst oproepen tot respect tegenover de vrouw.
Het blijft hier oorverdovend stil.
Op de website van de moslimexecutieve van België zie ik ook niets over een veroordeling van het sexueel geweld op vrouwen.

Mag ik dan besluiten dat jullie stilzwijgend akkoord gaan met aanrandingen en verkrachtingen op Europese vrouwen?

De betoging is even opgehouden om eerst die van jou te laten passeren: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...isbruikt.dhtml

Snerror 8 januari 2016 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 7955321)
De betoging is even opgehouden om eerst die van jou te laten passeren: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...isbruikt.dhtml

De katholieke kerk speelt minder en minder rol, dit is dus meer een probleem van het verleden. Dit is ook geen taboe meer en al jaren bespreekbaar (operatie kelk, erkenning Vlaamse overheid, ...)

Het moslim probleem is de laatste jaren alleen maar erger geworden (femme de la rue, IS, Keulen, salafisme dat opgang maakt, ...

Kom dus niet af met 'maar de katholieken zijn ook stout'.

Odol 8 januari 2016 22:26

Citaat:

231 op enkele decennia versus , wat is het, 120 op een paar uur.
Maar ik begrijp uw puntje wel.

Bobke 8 januari 2016 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7955312)
Een optie is dat er hier geen "goed-geïntegreerde moslims" posten....

Als de moslims die hier posten niet goed geïntegreerd zijn, welke zijn het dan wel?

Bobke 8 januari 2016 23:16

Citaat:

Witte mars vergeten?

zonbron 8 januari 2016 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo (Bericht 7955306)
Nog geen antwoord mogen ontvangen. Wat ik ook dacht, onze moslims gaan dus akkoord met aanranden van blanke meisjes/vrouwen.

U gaat van een kale reis terugkomen. Trouwens, zo snel moet U geen antwoord verwachten. Ze zijn de laatste tijd nogal schuchter in dit subforum, heus niet zonder reden.

Van alles wat ik als wat voor moslim doorgaat ken, hier op het forum en elders kan U volgende verwachten.

-Niets aan de hand, dat is net als de Tomatin, Woodstock of Oktoberfest...
-zo'n sloeries, die vragen er om... niet meer dan normaal
-zij met meer dan een breincel liegen tot drie maal in Uw gezicht (keuren afwijkend af) en springen bij verder aandringen terug naar zaken zoals de bovenstaande eerste twee voorbeelden
-dan heb je nog de ultracoole, geraffineerde, 'diepzinnige', intellectuele booslim die U zal vertellen dat daar die nacht geen moslims waren. En moesten het moslims zijn dan zouden dezen de quran niet respecteren. Maar afkeuren doen ze het niet

Meer moet U er niet van verwachten meneer Vikinghoofd.

Cabeza de wikingo 10 januari 2016 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7955419)
U gaat van een kale reis terugkomen. Trouwens, zo snel moet U geen antwoord verwachten. Ze zijn de laatste tijd nogal schuchter in dit subforum, heus niet zonder reden.

Van alles wat ik als wat voor moslim doorgaat ken, hier op het forum en elders kan U volgende verwachten.

-Niets aan de hand, dat is net als de Tomatin, Woodstock of Oktoberfest...
-zo'n sloeries, die vragen er om... niet meer dan normaal
-zij met meer dan een breincel liegen tot drie maal in Uw gezicht (keuren afwijkend af) en springen bij verder aandringen terug naar zaken zoals de bovenstaande eerste twee voorbeelden
-dan heb je nog de ultracoole, geraffineerde, 'diepzinnige', intellectuele booslim die U zal vertellen dat daar die nacht geen moslims waren. En moesten het moslims zijn dan zouden dezen de quran niet respecteren. Maar afkeuren doen ze het niet

Meer moet U er niet van verwachten meneer Vikinghoofd.

Je hebt gelijk, het feit dat ik hier niet massaal reacties krijg van moslims, sterkt mij in de overtuiging dat ze gewoon akkoord gaan met aanrandingen. Is bij deze genoteerd.

Raven 11 januari 2016 08:02

Het is aan Allah om te oordelen... niet andere moslims.

Integenstelling tot christendom is er in Islam geen enkel onderling verband behalve die met Allah.

Ps: De Keulense vrouwen kunnen misschien eens proberen zich wat beter en vooral meer te kleden.

Kodo Kodo 11 januari 2016 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo (Bericht 7955306)

Heeft hooguit heel indirect iets met "blank" te maken. Pedofeet Mohammed (vzmh) moedigde het verkrachten van ongelovige vrouwen aan.

Kodo Kodo 11 januari 2016 09:50

Als zij verkrachtingen van ongelovige vrouwen door hun geloofsbroeders veroordelen, begaan zij volgens de islamitische leer een zware zonde en zijn zij eigenlijk afvalligen.

Zet de islam tot verkrachting aan?

Kodo Kodo 11 januari 2016 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 7958498)
Ps: De Keulense vrouwen kunnen misschien eens proberen zich wat beter en vooral meer te kleden.

Als voorlopige maatregel kunnen ze inderdaad maar beter rekening houden met de krankzinnige mohammedaanse ideeën daarover, voor hun veiligheid.

Maar dat gaat ten koste van hun en onze vrijheid, en mag niet lang blijven bestaan. Er moeten dus oplossingen voor de lange termijn komen die de vrijheid van onze vrouwen niet beperken.

Een oplossing zou zijn, te verlangen van elke immigrant dat hij de koran en de soenna afwijst. Ook zou vrijwillige preventieve verwijdering van de mannelijke geslachtsorganen kunnen worden voorgesteld aan aspirant-immigranten.

Pandareus 11 januari 2016 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 7958590)
Als voorlopige maatregel kunnen ze inderdaad maar beter rekening houden met de krankzinnige mohammedaanse ideeën daarover, voor hun veiligheid.

Maar dat gaat ten koste van hun en onze vrijheid, en mag niet lang blijven bestaan. Er moeten dus oplossingen voor de lange termijn komen die de vrijheid van onze vrouwen niet beperken.

Een oplossing zou zijn, te verlangen van elke immigrant dat hij de koran en de soenna afwijst. Ook zou vrijwillige preventieve verwijdering van de mannelijke geslachtsorganen kunnen worden voorgesteld aan aspirant-immigranten.

En diegenen die niet wensen in te gaan op je -vrijwillige- voorstel tot castratie, wat daar dan mee ?

Dit kan misschien een oplossing bieden ? Bij registratie van de asielzoeker hem per direct een chastity cock cage aandoen.

maddox 11 januari 2016 11:17

Citaat:

Wat dacht U van eens geen aanrandingen en verkrachtingen goed te praten?

Peche 11 januari 2016 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7958615)

En wat als ge een stijve krijgt?

fallen_angel 11 januari 2016 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 7955372)
231 op enkele decennia versus , wat is het, 120 op een paar uur.
Maar ik begrijp uw puntje wel.

Zeg maar +500

SDX 11 januari 2016 12:28

In islam bestaat "verkrachting" zelfs niet eens.

Hun eigenste vrouwen mogen geploegd worden als 'n akker, en alles wat hun rechterhand bezit; oorlogsbuit, mag naar gelieven gebruikt worden.

Komt op hetzelfde neer; als gebruiksvoorwerp.

Bobke 11 januari 2016 13:04

Citaat:

Het is aan Allah om te oordelen... niet andere moslims.

Integenstelling tot christendom is er in Islam geen enkel onderling verband behalve die met Allah.

Maar oordelen over de kleding van vrouwen laten ze dan weer niet aan Allah over.
:evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be