Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vrouwen 'inpakken'? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227657)

Universalia 8 januari 2016 16:29

Vrouwen 'inpakken'?

Stel ik mij de vraag na het gebeurde in Keulen, moeten wij onze vrouwtjes ook maar gaan 'inpakken' zodat we de kans op een bende geile blikken en andere onhebbelijkheden naar onze dames toe al beetje weten te verkleinen?

Hebben de moslims gelijk op dat vlak?

Best 'leuk' om er even op na te lezen: Vraagislam

De gebruiken in moslimland.

Wie wordt er nou werkelijk onderdrukt?

In veel gevallen zien wij die duistere personen gehuld in lange zwarte gewaden maar er zijn er ook andere. Hier in de buurt loopt er trouwens zo eentje rond.

Denkt u nu aub niet, Oh! die Universalia is van kamp aan het veranderen want dat is niet zo maar ik ben/blijf graag op de hoogte.

Wacht geduldig de naar alle waarschijnlijkheid 'leuke' reacties op zijn post af. :-D

bembem 8 januari 2016 16:36

Yep, inpakken & wegwezen!! :lol::lol: XD! :lol::lol:

bembem 8 januari 2016 16:40

Nu ik ben geen voorstander vd burka enzo maar vind ergens dat men er soms té sexy bijloopt ... Niet dat men het verdient van gepakt te worden, maar 's avonds loop je volgens mij beter niet schaars gekleed rond, moslims in de buurt of niet als je begrijpt wat ik bedoel .... :o

De schoofzak 8 januari 2016 16:41

Een eerste klein stapje werd gezet, volgens mij.
Door toe te laten dat dames die loketdienst verzekeren in openbare diensten, toe te laten zich in te pakken.
Verdraai mijn woorden niet: ik heb geschreven: een klein stapje. Maar volgens mij een verkeerd signaal.

Verder ben ik niet akkoord met de stelling van de draad.
Die vraag stelt zich simpelweg niet.
Hoogstens bij één domme vrouw in Keulen, met haar lange arm.
Zij zal te weten komen wat de Duitse kiezer vond van haar 'goede raad'.

.

bembem 8 januari 2016 16:41

lol

Universalia 8 januari 2016 16:51

orfeus5412 8 januari 2016 19:36

Naturisten hebben een gezegde: "bloot slaat dood"....
Dus asieligen min. 14 dagen onderbrengen op naturisten terreinen en ze zullen wel gekalmeerd zijn.

Libro 8 januari 2016 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7955172)
Dus asieligen min. 14 dagen onderbrengen op naturisten terreinen en ze zullen wel gekalmeerd zijn.

De frieteman
eet zelf geen friet,
omdat �*e te veel
frieten ziet.
ik heb datzelfde voorgevoel
met al die
blote-billen-boel
ik smeek de vrouwen
trek wat an
of het gaat met ons net
als de frieteman

Toon Hermans

Boduo 8 januari 2016 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7955172)

Prima idee.
Er zijn nogal wat naturisten terreinen in voormalig Joegoslavie.

SDX 8 januari 2016 22:16

Nee!

Boduo 8 januari 2016 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7954868)
Stel ik mij de vraag na het gebeurde in Keulen, moeten wij onze vrouwtjes ook maar gaan 'inpakken' zodat we de kans op een bende geile blikken en andere onhebbelijkheden naar onze dames toe al beetje weten te verkleinen?

Hebben de moslims gelijk op dat vlak?

Best 'leuk' om er even op na te lezen: Vraagislam

De gebruiken in moslimland.

Wie wordt er nou werkelijk onderdrukt?

In veel gevallen zien wij die duistere personen gehuld in lange zwarte gewaden maar er zijn er ook andere. Hier in de buurt loopt er trouwens zo eentje rond.

Denkt u nu aub niet, Oh! die Universalia is van kamp aan het veranderen want dat is niet zo maar ik ben/blijf graag op de hoogte.

Wacht geduldig de naar alle waarschijnlijkheid 'leuke' reacties op zijn post af. :-D

Ik vind je inzendingen op de tettendraad leuker hoor ! ;-)

The Paulus Experience 8 januari 2016 22:36

Misschien moeten moslims maar eens 'inpakken'

Dadeemelee 8 januari 2016 23:43

Misschien moeten wij Christo maar eens inpakken

orfeus5412 9 januari 2016 00:51

Kunstenares protesteert naakt tegen aanrandingen in Keulen
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...?eid=1.2541470

die heeft het dus begrepen....

From_Vlaanderen 9 januari 2016 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7954884)
Nu ik ben geen voorstander vd burka enzo maar vind ergens dat men er soms té sexy bijloopt ... Niet dat men het verdient van gepakt te worden, maar 's avonds loop je volgens mij beter niet schaars gekleed rond, moslims in de buurt of niet als je begrijpt wat ik bedoel .... :o

Ik loop er ook altijd sexy bij. Nieverans last van.

SDX 9 januari 2016 01:47

Citaat:

Om 't even hoe iemand rondloopt, dat geeft geen carte blanche om gemolesteerd en/of verkracht te worden, nooit.

Niet wij dienen ons aan te passen aan volk dat totaal geen benul heeft van westerse waarden, normen, gelijkwaardigheid van man/vrouw, rechten & vrijheden die in onze landen ook gelden voor de vrouw.

En bovenal 't recht om veilig over straat te lopen en beschermd te worden door degenen die daarvoor betaald worden.

Universalia 9 januari 2016 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7955359)
Ik vind je inzendingen op de tettendraad leuker hoor ! ;-)

Daar zijn er inderdaad leuke bij. :lol:

Citaat:

Misschien moeten moslims maar eens 'inpakken'
Al grijnzende las ik uw zin en dacht ik,

Citaat:

Misschien moeten wij Christo maar eens inpakken (of alles laten inpakken?)
Een goed idee. :-D

Citaat:

Om 't even hoe iemand rondloopt, dat geeft geen carte blanche om gemolesteerd en/of verkracht te worden, nooit.

Niet wij dienen ons aan te passen aan volk dat totaal geen benul heeft van westerse waarden, normen, gelijkwaardigheid van man/vrouw, rechten & vrijheden die in onze landen ook gelden voor de vrouw.
De nagel op de kop!!

Marie van de koster 9 januari 2016 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 7955518)
Kunstenares protesteert naakt tegen aanrandingen in Keulen
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...?eid=1.2541470

die heeft het dus begrepen....

Als 't niet zo friskes was, zou ik zeggen : komaan vrouwen allemaal buiten en liefst naakt! :lol:

Peche 9 januari 2016 12:03

Citaat:

een verworven vrijheid die niet teruggdraaid mag worden.
dit is het vrije westen

Tavek 9 januari 2016 12:05

Citaat:

Mannen die zich niet kunnen inhouden moeten maar chemisch gecastreerd worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be