![]() |
"Ik wil neuken, ik vermoord je "
Ja, die vluchtelingen komen met de beste bedoelingen naar W-Europa.
We gaan hier nog mooie tijden tegemoet :roll: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160108_02055949 |
Niet naïef zijn. Wij bombarderen Afghanistan, Libië, Irak, Syrië, Pakistan, Mali, Yemen... ook niet met de beste bedoelingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Buiten shotten, stante pede! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik las ooit eens dat er slechts 6 niveaus zijn voor iedereen op aarde met elkaar te verbinden (zo van ik ken iemand die iemand kent die iemand kent...). De wereld is kleiner dan je denkt. Europe's geopolitieke gehoorzaamheid aan buiteneuropese belangen is een van de belangrijkste oorzaken van dit probleem. Als Merkel zo 'gastvrij' is is dat niet omdat ze zo'n goed hart zou hebben in de eerste plaats. Eerder omdat ze onvrij is anders te kunnen beslissen. |
Citaat:
Het is echter ook een feit dat de koran de mohammedanen zou blijven verplichten ons te beliegen, bestelen, beroven, vermoorden en, de vrouwen dan, verkrachten, zelfs als onze machthebbers onze landen niet in oorlogen zouden betrekken die het volk in geen enkel Europees land ooit heeft gewild. De eersten die we grondig moeten opruimen zijn onze machthebbers in Vlaanderen, België, de EU en de VS. En natuurlijk moeten we uit de NAVO! |
Citaat:
Reken maar dat ze al het nodige hebben om Merkel te kunnen chanteren. Volgens het statuut van bezet, niet-onafhankelijk land dat de BRD "geniet", kan niemand zonder toestemming van Washington bondskanselier worden of blijven. En Washington zal wel altijd kiezen voor figuren die te chanteren zijn. Merkel heeft niets te zeggen. |
Wat zei Berlusconi ook al weer over Merkel?
Misschien had Merkel elf aanwezig moeten zijn in Keulen bij oudejaar. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat terwijl hij net zei dat ook zijn eigen dochter in Leuven werd lastig gevallen.:roll: Was dat dan ook een soort van legitieme compensatie? |
Europa, wat gaat ge doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel tijd zouden we nog hebben? 20 tot 40 jaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be