![]() |
Naakte vrouw protesteert te Keulen
Duidelijk-genoeg-Kunstenares-protesteert-naakt-aan-de-Dom-in-Keulen
Deze vrouw verdient luid applaus. Een pracht initiatief alleen zo verdomt spijtig dat het er geen duizend zijn die naakt staan te protesteren, pas dan zou het een duidelijke boodschap zijn aan die testosteronbommen. Waar zitten eigenlijk al die vrouwen met lef? http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Keulen.dhtml |
Citaat:
Goed. Een dappere en trotse dame. Dat mag. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schoon lijf. Maar haar borsten lijken mij nep.
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de ene kant weten wij allemaal in ons westen dat ze gelijk heeft (of zou elke westerling dit toch moeten weten), aan de andere kant bevestigt ze tgo mohamedanen nogmaals dat wij westerse vrouwen allemaal naaktlopende hoeren zijn die er om vragen, dat is nu eenmaal hun cultuur en daarmee zullen ze niet plotsklaps 't licht zien en anders gaan denken. Integendeel. Maar zij mag uiteraard demonstreren hoe zij dat wil, ik neem daar geen aanstoot aan. |
Het is bij deze vrouw dat ze haar inspiratie haalde.
Ik stel voor dat alle moedige Vlaamse vrouwen hier een trend van maken ![]() |
Opsluiten wegens openbare zedenschennis aub. Boerka's, niqaabs en naakte linkiewinkie vulgariteit zijn niet de kledingvoorschriften die thuishoren in Europa.
|
Citaat:
Als hun tepels afgeplakt zijn zoals hierboven, is alles volgens mij legaal. Ik applaudisseer voor dit initiatief en hoop dat het een trend wordt. We moeten de discussie uitlokken in plaats van er voor weg te lopen. Denk eens aan de zomer en wat dat gaat geven. De vluchtelingen zijn vrij om zich naar stranden en zwembaden te begeven, waar ze worden blootgesteld aan honderden vrouwen in bikini. Op dat moment kan het linkse uitschot niet verder de andere kant op kijken. Er zullen massa's verkrachtingen worden gepleegd. Laat ons dus nu al het punt duidelijk maken |
Citaat:
Iemand die daar niet tegen kan, moet dringend professionele (lees: psychiatrische) hulp zoeken. |
Citaat:
En ik hoop echt dat het een trend wordt, en dat er kleur wordt bekend VOOR de moslimpopulatie in dit land oncontroleerbaar is. Onze normen en waarden zijn niet te verenigen, en we moeten dit soort protest voeren om het standpunt te onderbouwen. Eens zien hoe de linkse lafaarden van Groen en SPA reageren als ze de ware aard van de Islam te zien krijgen via zo'n experiment |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet een witte jas aan in het labo :cry: |
Citaat:
Het gaat erover dat we moslims moeten dwingen om kleur te bekennen. De positie vande vrouw in de samenleving staat op het spel. We moeten beginnen te beseffen dat alle rechten die vrouwen hebben verworven via onze grootouders, zeer fragiel zijn. Tijdens de azieltsunami van 2016 zal dat een pijnlijke wake up call worden |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be