Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Naakte vrouw protesteert te Keulen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227708)

Garry 9 januari 2016 17:23

Naakte vrouw protesteert te Keulen

Duidelijk-genoeg-Kunstenares-protesteert-naakt-aan-de-Dom-in-Keulen

Deze vrouw verdient luid applaus. Een pracht initiatief alleen zo verdomt spijtig dat het er geen duizend zijn die naakt staan te protesteren, pas dan zou het een duidelijke boodschap zijn aan die testosteronbommen. Waar zitten eigenlijk al die vrouwen met lef?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Keulen.dhtml

zonbron 9 januari 2016 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7956439)

Deze vrouw verdient luid applaus. Een pracht initiatief alleen zo verdomt spijtig dat het er geen duizend zijn die naakt staan te protesteren, pas dan zou het een duidelijke boodschap zijn aan die testosteronbommen. Waar zitten eigenlijk al die vrouwen met lef?

Zet de nieuwe moslims daar en ze doen het opnieuw, alhoewel ze een beetje een paardekop heeft. Meer bloot, de mohammedanen winnen opnieuw. 3-0 :lol:

Goed. Een dappere en trotse dame. Dat mag.

Charlie don't Surf 9 januari 2016 17:44

djoebidoebidoe 9 januari 2016 18:00

Citaat:

Dat doen mensen wel meer, als ze met hun core business niet genoeg aandacht kunnen trekken. Nu is naambekendheid verzekert! Misschien verkoopt ze wel een paar sjakosjes.

bartelx 9 januari 2016 18:01

Citaat:

En om te tonen dat mannen solidair zijn en strijden voor hetzelfde principe zouden er ook nog een paar naakte mannen mogen gaan bijstaan.

Zeus 9 januari 2016 18:02

Schoon lijf. Maar haar borsten lijken mij nep.

bartelx 9 januari 2016 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7956528)
Schoon lijf. Maar haar borsten lijken mij nep.

Naar de cursus, gij...;-)

SDX 9 januari 2016 18:26

Citaat:

Totaal nutteloos wat dat mens doet.

Aan de ene kant weten wij allemaal in ons westen dat ze gelijk heeft (of zou elke westerling dit toch moeten weten), aan de andere kant bevestigt ze tgo mohamedanen nogmaals dat wij westerse vrouwen allemaal naaktlopende hoeren zijn die er om vragen, dat is nu eenmaal hun cultuur en daarmee zullen ze niet plotsklaps 't licht zien en anders gaan denken.

Integendeel.

Maar zij mag uiteraard demonstreren hoe zij dat wil, ik neem daar geen aanstoot aan.

Eurosceptic 9 januari 2016 18:51

Het is bij deze vrouw dat ze haar inspiratie haalde.

Ik stel voor dat alle moedige Vlaamse vrouwen hier een trend van maken

Drukazz 9 januari 2016 19:01

Opsluiten wegens openbare zedenschennis aub. Boerka's, niqaabs en naakte linkiewinkie vulgariteit zijn niet de kledingvoorschriften die thuishoren in Europa.

Eurosceptic 9 januari 2016 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7956606)
Opsluiten wegens openbare zedenschennis aub

Gesproken als een echte moslim die er alles aan doet om geen kleur te moeten bekennen.

Als hun tepels afgeplakt zijn zoals hierboven, is alles volgens mij legaal.

Ik applaudisseer voor dit initiatief en hoop dat het een trend wordt. We moeten de discussie uitlokken in plaats van er voor weg te lopen.

Denk eens aan de zomer en wat dat gaat geven. De vluchtelingen zijn vrij om zich naar stranden en zwembaden te begeven, waar ze worden blootgesteld aan honderden vrouwen in bikini.
Op dat moment kan het linkse uitschot niet verder de andere kant op kijken. Er zullen massa's verkrachtingen worden gepleegd.

Laat ons dus nu al het punt duidelijk maken

Zipper 9 januari 2016 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7956617)
Gesproken als een echte moslim die er alles aan doet om geen kleur te moeten bekennen.

Ik applaudisseer voor dit initiatief en hoop dat het een trend wordt. We moeten de discussie uitlokken in plaats van er voor weg te lopen.

Denk eens aan de zomer en wat dat gaat geven. De vluchtelingen zijn vrij om zich naar stranden en zwembaden te begeven, waar ze worden blootgesteld aan honderden vrouwen in bikini.
Op dat moment kan het linkse uitschot niet verder de andere kant op kijken. Er zullen massa's verkrachtingen worden gepleegd.

wat is er dan zo schokkend aan een vrouwentepel ??
Iemand die daar niet tegen kan, moet dringend professionele (lees: psychiatrische) hulp zoeken.

Eurosceptic 9 januari 2016 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7956623)
Iemand die daar niet tegen kan, moet dringend professionele (lees: psychiatrische) hulp zoeken.

Niks schokkends aan, maar als ik me niet vergis is dat de grens tussen openbare zedenschennis en een legale vorm van protest. Geen vagina's en tepels zoals in de openingspost, maar wel afgeplakte tepels en voor mijn part een G - string. In de aard van mijn voorbeeld hierboven.

En ik hoop echt dat het een trend wordt, en dat er kleur wordt bekend VOOR de moslimpopulatie in dit land oncontroleerbaar is.

Onze normen en waarden zijn niet te verenigen, en we moeten dit soort protest voeren om het standpunt te onderbouwen. Eens zien hoe de linkse lafaarden van Groen en SPA reageren als ze de ware aard van de Islam te zien krijgen via zo'n experiment

Drukazz 9 januari 2016 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7956617)

Gesproken als een echte hippie. Neen, vrouwen die met blote borsten lopen is niet normaal. We leven hier niet in de brousse dacht ik. Je kan ook op een deftige en stijlvolle manier protesteren.

Drukazz 9 januari 2016 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7956623)

Dan kan je je ook afvragen wat er schokkend is aan een penis of vagina en gaan we voortaan allemaal maar naakt naar het werk.

AnarchoChristophe 9 januari 2016 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7956600)

En nog smoren ook, dat is pas lef.

Indomitable 9 januari 2016 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7956636)
Dan kan je je ook afvragen wat er schokkend is aan een penis of vagina en gaan we voortaan allemaal maar naakt naar het werk.

Wat zou daar mis mee zijn?

AnarchoChristophe 9 januari 2016 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7956636)

Feest!
Maar ik moet een witte jas aan in het labo :cry:

Eurosceptic 9 januari 2016 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7956635)
Gesproken als een echte hippie. Neen, vrouwen die met blote borsten lopen is niet normaal. We leven hier niet in de brousse dacht ik. Je kan ook op een deftige en stijlvolle manier protesteren.

In een zeer onthullende bikini dan, of met bodypainting.

Het gaat erover dat we moslims moeten dwingen om kleur te bekennen.
De positie vande vrouw in de samenleving staat op het spel. We moeten beginnen te beseffen dat alle rechten die vrouwen hebben verworven via onze grootouders, zeer fragiel zijn.

Tijdens de azieltsunami van 2016 zal dat een pijnlijke wake up call worden

Drukazz 9 januari 2016 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7956638)
Wat zou daar mis mee zijn?

Ik wil niet dat mijn vrouw haar lichaam toont aan iedereen, dat lijkt mij vrij gezond. Zoiets hou je voor je partner.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be