BigF |
11 januari 2016 07:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing
(Bericht 7958406)
De eerste tip is dat de westkust mooier is :-)
|
Het (zuid)westen (en een deel van de kust) hebben we al gedaan...
Citaat:
Wil je het toch doen, dan volgende tips
*Harper's Ferry zeker bezoeken.
|
Goeie tip, nooit van gehoord maar wel een beetje uit de richting. Al hou ik het toch in het achterhoofd.
Citaat:
*Niet teveel tijd verliezen in Shenandoah.
|
Dat stond op het programma als doorreisroute. Omdat er toch de nodige kilometers gereden gaan moeten worden had ik het plan opgevat om de Skyline Drive af te rijden (met hier en daar een korte stop).
Citaat:
*De Great Smokey Mountains hebben hun naam ergens vandaan : ze zijn erg nat.
|
Tsja, een voor vakantie met gegarandeerd enkel zon en warme temperaturen zijn er natuurlijk betere plaatsen.
Citaat:
*Op weg naar Charleston : Congaree NP is een van de mooiste parken die ik ooit zag
|
Die was ik ook al tegengekomen. En dat stond eventueel (mits de tijd ervoor is) op het programma tijdens de rit naar Charleston. Al is de meest gelezen tip over Congaree NP dat je zeker geen muggenspul mag vergeten...
Citaat:
*slapen doe je niet in Charleston, maar in de Buck Hall recreation area (en zoek de alligators in Francis Marion NP)
|
Wat heeft Buck Hall voor op Charleston?
Citaat:
*Ben je lui: een autoritje nabij Savannah national wildrefuge zorgt ervoor dat je 100% zeker wilde alligators ziet. Vanuit den otto
*Savannah is een stad die je kan overslaan.
|
Om me nog tot Savannah te verleiden ga je met meer dan alligators moeten afkomen...
;-)
Ook een tip die ik vaker hoor maar de keuze is vrij groot eh?
Citaat:
*Everglades Everglades en Everglades.
|
Die staan zeker op het programma.
Bedankt voor de tips en goeie raad!
|