| Truder |
28 juli 2017 20:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Top Dog
(Bericht 733066)
Het is een algemeen gegeven dat topics doodbloeden van zodra de wijste woorden gezegd zijn.
Hiermee gaat deze topic een eenzame dood tegemoed. ;)
|
Het forum gaat naar de kl*ten omdat er geen nieuw volk bijkomt. En degene die hun eerste stapjes op een politiek forum zetten worden door de ervaren rotten, of kliekjes onderuit getrapt zodat ze nooit meer terugkomen.
Iedereen kent hier bijna iedereen, kennen op gebied van iemand de kast op te jagen. Bij 70 �* 80% van de forumgebruikers weet ik perfect hoe ik ze de kast kan opjagen. Maar is dat de bedoeling van dit forum? Ik zit hier al 15 jaar, daarvoor ook op politicsinfo en daarvoor nog andere politieke discussie groepen. En dit forum gaat zijn einde tegemoet als we niets doen.
We moeten nieuwkomers meer kansen geven, ook al staat hun visie/ mening of politieke kleur je niet aan. Geef ze wat respijt. Waarom geven we nieuwelingen geen 'Peter' (of 'Meter' om de dames niet tegen hun b*ll*n te schotten)? Iemand die tussenkomt als de trollen en kabouters weer hun spelletje spelen. Enkel wij kunnen dit terug een druk bezocht forum laten worden.
En als de nieuwe ingeburgerd zijn kan je ze nog altijd tegen hun kl*ten schoppen. :-D
|