Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Algemene forumles ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22773)

Top Dog 25 oktober 2004 21:30

Algemene forumles !

Het is een algemeen gegeven dat topics doodbloeden van zodra de wijste woorden gezegd zijn.

Hiermee gaat deze topic een eenzame dood tegemoed. ;)

Dies 25 oktober 2004 21:56

Zo een beetje zoals wanneer dorus zich in een discussie komt mengen, maar dan zonder die wijze woorden.

Stratcat 25 oktober 2004 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Zo een beetje zoals wanneer dorus zich in een discussie komt mengen, maar dan zonder die wijze woorden.

En zonder het filmpje.

Top Dog 9 december 2004 14:20

Gelijk heb ik blijkbaar!

Geertje 9 december 2004 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Top Dog
Het is een algemeen gegeven dat topics doodbloeden van zodra de wijste woorden gezegd zijn.

Hiermee gaat deze topic een eenzame dood tegemoed. ;-)

Gelukkig denkt iedereen dat hijzelf deze wijze woorden heeft gezegd, en gaat het forum onvermoeibaar door.

Eyjafjallajökull 28 juli 2017 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Top Dog (Bericht 819655)
Gelijk heb ik blijkbaar!

Ik zou toch niet te snel juichen !

Zucht 28 juli 2017 13:45

Laat ons nog een jaar of 10 - 15 wachten om te juichen

Eyjafjallajökull 28 juli 2017 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8498437)
Laat ons nog een jaar of 10 - 15 wachten om te juichen

Zo kunnen we blijven wachten...

Dadeemelee 28 juli 2017 15:45

Ondertussen zal de gemiddelde wijsheid toch wel 2% gestegen zijn schat ik.

HOUZEE ! 28 juli 2017 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8498525)
Ondertussen zal de gemiddelde wijsheid toch wel 2% gestegen zijn schat ik.

door inflatie :-)

Truder 28 juli 2017 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Top Dog (Bericht 733066)

Hiermee gaat deze topic een eenzame dood tegemoed. ;)

Het forum gaat naar de kl*ten omdat er geen nieuw volk bijkomt. En degene die hun eerste stapjes op een politiek forum zetten worden door de ervaren rotten, of kliekjes onderuit getrapt zodat ze nooit meer terugkomen.
Iedereen kent hier bijna iedereen, kennen op gebied van iemand de kast op te jagen. Bij 70 �* 80% van de forumgebruikers weet ik perfect hoe ik ze de kast kan opjagen. Maar is dat de bedoeling van dit forum? Ik zit hier al 15 jaar, daarvoor ook op politicsinfo en daarvoor nog andere politieke discussie groepen. En dit forum gaat zijn einde tegemoet als we niets doen.

We moeten nieuwkomers meer kansen geven, ook al staat hun visie/ mening of politieke kleur je niet aan. Geef ze wat respijt. Waarom geven we nieuwelingen geen 'Peter' (of 'Meter' om de dames niet tegen hun b*ll*n te schotten)? Iemand die tussenkomt als de trollen en kabouters weer hun spelletje spelen. Enkel wij kunnen dit terug een druk bezocht forum laten worden.

En als de nieuwe ingeburgerd zijn kan je ze nog altijd tegen hun kl*ten schoppen. :-D

Truder 28 juli 2017 20:44

Oei wijze woorden, de topic gaat doodbloeden. 8O

Dadeemelee 28 juli 2017 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8498644)
We moeten nieuwkomers meer kansen geven, ook al staat hun visie/ mening of politieke kleur je niet aan. Geef ze wat respijt. Waarom geven we nieuwelingen geen 'Peter' (of 'Meter' om de dames niet tegen hun b*ll*n te schotten)? Iemand die tussenkomt als de trollen en kabouters weer hun spelletje spelen. Enkel wij kunnen dit terug een druk bezocht forum laten worden.

En als de nieuwe ingeburgerd zijn kan je ze nog altijd tegen hun kl*ten schoppen. :-D

Ik stel mij kandidaat als peter die kan leren hoe je Vlaams-Nationalisten (en nationalisten in het algemeen) op de zenuwen kan werken :mrgreen:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be