![]() |
"Vluchtelingen" stelen in vijf winkels in Herentals
We zullen aan de verrijking en zijn bijverschijnselen gewoon moeten worden zeker? 1 week in een opvangcentrum en het is prijs.
Citaat:
|
Ze verblijven ocharme in een jeugdcentrum.
Breng medelijden op voor hen !! Ze hebben toch niemand verkracht of bepoteld !!! . |
Citaat:
Citaat:
|
Die mensen vluchten voor de oorlog.
De gruwelijke burgeroorlogen in Turkije, Griekenland, Macedonië etc. Weet u wat dat is, oorlog? Oorlog is iets verschrikkelijks, witmans. U kent dat niet, want u hebt het geluk in een land te wonen waar iedereen rijk is en waar het nooit oorlog is. Wees blij dat u die mensen die op de vlucht zijn voor de gruwelen in Syrië, Turkije en Griekenland kan helpen. Wat zou u doen in hun plaats, witmans? Toch ook uw familie, vrouwen en kinderen in de steek laten en vluchten, of niet soms? Of ging u de held uithangen misschien? Witmans, ik... Accepteer gewoon de invasie en betaal de rekening, witmans. Elke andere optie is zuiver racisme. |
Citaat:
En hoe zit dat met niet-witten die evenmin moslim zijn? Hoe passen die in uw wereldbeeld? Zo'n Congolees of een Afro-amerikaan of zo. Of een Indische hindoe (waar ze trouwens ook een ijzersterke traditie van verkrachting kennen). |
Citaat:
|
Citaat:
Tussen die vluchtelingen zit er een percentage rotte appels, en daar wordt niet streng tegen opgetreden, opnieuw verraad van onze overheden. |
Citaat:
Anders moeten er teveel afhaken... |
Citaat:
Een percentage rotte appels? Kan u dat beter specifiëren? Van de linkiewinkies zal u natuurlijk geen eerlijke cijfers krijgen. Zelfs hulpverleners in vluchtelingenkampen krijgen zwijgplicht opgelegd over het geweld in de kampen. Zelfs als vrouwelijke hulpverleners verkracht worden, moeten zij zwijgen. Ongelovigen die worden aangevallen. Alles in de doofpot. Zelfde verhaal met de verkrachtingen in Keulen, ook een doofpotoperatie die uiteindelijk mislukte. Christenen die door moslims op volle zee overboord worden gekieperd. Daar zwijgt men liefst over. Inderdaad, de overheid blijft zwaar in gebreke. Er moet krachtig worden opgetreden wanneer zij criminele feiten plegen. Daarmee bedoel ik dan onmiddellijk uitzetten en geen belachelijke cursus geven. Dat is het enige juiste signaal. Maar het is ook zeer schrijnend dat veel wordt verzwegen over de ware ingesteldheid van veel 'vluchtelingen'. Er zijn inderdaad mensen die met goede bedoelingen naar hier komen, meestal gezinnen. Maar die jonge mannen (het overgrote deel), daar heb ik zwaar mijn twijfels bij. |
Citaat:
|
Aan mensen die met een Belgische uitkering in Spanje wat comfortabeler kunnen leven, is niks mis met de bovenkamer...
|
Mensen die nog steeds zeggen dat het slechts om een paar rotte appels gaat.........
![]() |
Zonder teveel persoonlijke gegevens te vertellen kan ik bevestigen dat ik hier in de buurt van woon en dat het artikel klopt. Volgens mij vertellen ze nog niet eens alles.
Een aziatische vriend van me was bijna in een gevecht met ze verwikkelt nadat hij voorbij fietste en ze "lelijke aziaat" zonder reden riepen. Zo'n verdraagzame mensen! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ze mogen meegenieten van de geneugten van de verkrachtende verrijkers, weet ik niet zo zeker of die kleurtjes populair zijn onder verkrachtende mohamedanen. Dat zal je hen zelf moeten vragen. Straks ga je nog racisme en discriminatie krijsen omdat ze (verkrachtende mohamedanen) niet vallen op jouw kleurke. Hoe gaan we dat oplossen ... hmmmmmm. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
De verkrachtingscijfers in Congo zijn schrikbarend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be