![]() |
Wees Maggie geen criminelen uit? Een schande
Maggie was zo populair omdat ze blijkbaar een eerlijk maar strikt beleid voerde.
Voor mij is dat dan vanzelfsprekend: ze wees criminele vreemdelingen onmiddellijk uit. Maar als je nu leest wat de journalisten schrijven over Theo, dan begin ik aan die rechtlijnigheid van Maggie te twijfelen. Want het blijkt nu nieuws te zijn, dat dieven onder de asielzoekers terecht komen achter tralies, en dat ze uitgewezen worden. Dan is zelfs dat (eindelijk) verandering ! titel: Francken laat stelende asielzoekers opsluiten en wil hen uitwijzen link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160110_02058765 Citaat:
|
Citaat:
Deze asielzoeker is ondertussen terug in het land. Theo voert een zeer streng maar een zeer rechtvaardig beleid. Hij heeft het niet altijd even gemakkelijk, denk maar aan het proces dat tegen hem aangespannen werd door die asielzoeker die X aantal euro's per dag, dat hij geen onderkomen kreeg, toegewezen kreeg door de rechtbank. Theo heeft deze "brave" man uitgewezen naar Duitsland waar hij ook een asielaanvraag had ingediend. |
Citaat:
Als ik daar niet zelf bijsta en ik echt zie dat die teruggestuurd worden geloof ik daar totaal niets van. In bepaalde kustgemeentes heeft men een wilde kattenoverlast. Op bepaalde ogenblikken zet men daar 'vangkasten' en dan zouden die wildkwekers gesterliseerd worden waarna ze terug van hun vrijheid mogen genieten. Men zet die voor de sterlisatie al terug af in een ander straatje, tot groot jolijt van die mensen die van de overlast mogen 'genieten'. In grote lijnen kan je dat een beetje vergelijken met het terugsturen van krapuul dat hier niet thuishoort. Misschien kort bochtenwerk maar toch. Maggie heeft nooit iemand uitgewezen op die loodgieter na misschien. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat de media hypen is één ding, de realiteit is iets anders.
Maggy zette geen asielzoeker buiten, en ook Theo zette nog geen asielzoeker buiten. laat u vooral niks anders wijsmaken. beiden hadden tot vandaag t geluk dat er geen strenge winter was. |
Citaat:
Al wat hij hier geleerd heeft, kan hij ginder toepassen. Alle kosten die wij er in staken, kunnen onder de noemer ontwikkelingshulp vallen. Dat hij nu terug is, is iets heel anders. Ik wil er nooit één mm. op toegeven: iemand die huwt met een Vlaming, buiten enig schijnhuwelijk vanzelfsprekend, heeft het recht te opteren voor de Vlaamse nationaliteit. Wel met een toevoeging: het huwelijk moet minstens tien jaar stand houden. . |
Citaat:
http://www.diversiteit.be/diversitei...llochtonen.pdf |
Maggie was populair omdat ze telkens weer als een sympathieke dikkerd werd opgevoerd.
Een hoop idioten liepen daar weer in natuurlijk. |
Uitwijzen voor wat deugnieterij. Mogen we geen echte mannen meer zijn? Wat n bende softies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be