![]() |
Wat zijn uw voornemens?
Ik neem mezelf voor dit jaar echt te stoppen met roken (en blowen).
Op mijn gezondheid te letten en te sparen voor mijn trouw. Simpel, maar moeilijk genoeg. |
Mijn voornemens voor 2016.
Er komt geen druppel alcohol meer op tafel. Door al die nieuwe taksen Zijn we genoodzaakt om extra voorzichtig te zijn met het inschenken van onze borrelkes, zodat we geen druppel op de tafel knoeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn goesting is al weg, en als ik rook komt dat zo hard aan dat ik mij al begin af te vragen waarom ik hem ook opstak. Ge moet dat niet cold Turkey doen, wel afbouwen en dan als ge opstaat zonder goesting en de dag doorkomt zonder goesting cold Turkey gaan. Ik ben in "begeleiding" maar dat was een proces van jaren om de juiste te vinden. De vrijgeestigen metselde heel mijn muur open. Thank you for that |
Conditie terug opbouwen, laatste jaar te veel op kracht en massa gefocust. Fietsen lukt aardig maar ik zou terug willen lopen. Een halve marathon zou een mooi doel zijn.
Stoppen met roken, bwa, misschien. Ik rook 3-4 pakjes per jaar ofzo dus dat valt wel mee. Ik ging stoppen met Nieuwjaar maar toen vroeg een serieus hete me een saf, en er is toen nog veel gesmoord uiteraard. Misschien een teken van de goden. |
Citaat:
En door ons gebrek aan "ontwikkeling" in woorden noemen we het onbekende te snel God. Maar vertrouw erop, en leef ernaar. |
![]() |
![]() |
De zaligheid voorbij.
Calls being answered. Meer van dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet bereid daar een schema voor op te stellen of te volgen. |
Citaat:
minder vet eten minder snoepen minder aan m'n gezicht prutsen (puisten) me minder laten doen door m'n buren & andere domme mensen me meer focussen op m'n toekomst ... voila sé tot zover m'n lijstje xd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be