![]() |
Ook David Bowie verdwijnt van het muziektoneel ...
David Bowie (69) overleden na strijd tegen kanker
Citaat:
![]() p.s. Ik heb die Ziggy Stardust en vele andere nog. Ook eentje van The Spiders from Mars zelf en dan nog een album met verschillende, ik denk dat het beeldplaatjes zijn. Peter en de wolf ingesproken door Bowie, en natuurlijk Christine F niet vergeten. Spiders from Mars ![]() Peter en de wolf ![]() Discografie van David Bowie Official Site Ik dacht gehoord te hebben dat één deze nacht een 7 uur durende reportage over Bowie weet uit te zenden. (niet zeker van) |
Erg e?
Maar een onvermijdelijk lot. |
Er is niets zekers in het leven behalve de dood en belastingen. RIP Ziggy.
|
Een zeer groot verlies voor de muziekwereld en voor mensen zoals ik die met de jaren 70 en 80 hebben gegroeid en met de muziek van Bowie. Bowie heeft verschillende stijlen gehad. Wat ik me onmiddellijk herinner, is mijn jeugd met zijn grote commerciële hits : "Let's Dance", "China Girl", "This is not America, "Absolute Beginners", "Dancing in the street" met Mick Jagger............. Ik weet dat het "commercieel" deel van Bowie sommige fans scheidt maar dat was mijn jeugd en ik vind dat die liedjes niet sterven. En ik verberg niet dat ik altijd "commercieel" geweest ben.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik hoorde Martine Tanghe op één toch precies zo iets zeggen? |
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...edia/1.2543867 |
Citaat:
|
Citaat:
|
David Bowie heeft prachtige nummers gemaakt, waarvoor hulde.
Zijn laatste twee albums grensden echter aan het saaie. RIP Bowie. |
Op France 2 is er nu de heruitzending van "Taratata" in 1996 waar David Bowie de centrale gast was. Echt het moeite waard.
|
Citaat:
(Ik ben aangesloten op Telenet). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel in het bezit van aardig wat LP's en CD's van Bowie :-D |
Ik vind zijn muziek over het algemeen beluisterbaar, maar heb eigenlijk nooit de commotie rond Bowie begrepen. Nu ja, aangezien hij zo een grote schare fans had, moet ik precies iets gemist hebben. RIP
|
Hopelijk spelen ze nu niet al zijn films.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be