![]() |
Fruit-probleem
Help! De turkse fruitboer van om de hoek heeft geen bananen, appelen, peren enz. meer. En ik hou zo van Turks Fruit!!! ZO lekker! MJAMMIE! wihihi :-P:-P HELP! Boehoehoehoe! :cry::cry::cry::cry:
Wat moet ik nu doen???????? :-(:cry::-(:cry::-(:cry::cry::cry::cry: :lol::lol: XD :lol::lol: |
Tot morgen wachten! Vruchten zijn lekker en vooral gezond!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij eet geen fruit, want dan had je niet zo'n onverzorgde huid gehad.
|
Citaat:
|
Of zelf maken:
http://www.smulweb.nl/recepten/864958/Turks-fruit |
Citaat:
|
Ge moet leren eten met het seizoen.
We zijn nu aan de wintergroenten in plaats van het fruit. Met kolen en spruiten zijn er ongetwijfeld ook mogelijkheden....:twisted: |
Turks Fruit was een film :lol:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De film was naar snoep genoemd. |
Vlees eten. Puur vlees. Kat vb. Pussy.
. |
Citaat:
Mijn wereld bloeide open. |
Bem, ge moet dagelijks een avocado met zalm/garnalen opnemen. Verwerken in je salade ofzo. Gember raspen over uw salades en daar nog eens een halve rode biet in verwerken. Noten in plaats van vlees of vis.
Als ge dressing wilt gebruik ik olie en agave met een toetsje azijn. Dat alleen al is een pure detox in je lichaam. Voor goedkoop goed fruit koop ik van die diepvrieszakken rood fruit en dat is een goeie snack. Beter als een ijsje. Anders zou ik meer dan 10 euro per dag kwijt zijn aan fruit, zo'n zak kost maar 2 euro en ik doe daar enkele dagen mee. |
Appelen, peren en bananan = Turks fruit?
Sinds wanneer? Dit is Turks fruit; ![]() |
Citaat:
Verfilming van boek van Jan Wolkers ;-) |
Toch zeer opvallend dat De Banaan als eerste stuk fruit staat bij BemBem.
Waarschijnlijk dol op fruitsla. Het recept :" Peer De Banaan in Bembems Pruim." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be